جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی انار گفت:امسال در شهرستان انار ۳۵۰ نفر از خواهران و برادران در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند که ۱۰۰نفر از برادران در مسجد صاحب الزمان (عج) و ۲۵۰ نفر ازخواهران نیز در مسجد زینبیه(س) انار در این مراسم معنوی حضور به عمل رساندند.

به گزارش انارما ؛ماه رجب ماه بخشش گناهان است و روزه گرفتن در این ماه فضیلت فراوانی دارد ، سنت حسنه ای که در ایران در ایام البیض  به عنوان اعتکاف مرسوم شده  و هر  سال با حضور و استقبال  بیش از بیش  مردم مواجه هست ، باید زمینه حضور در مراسم معنوی را فراهم کنیم و به نحو احسن با برنامه ریزی صحیح در این مراسم بهره ی لازم راببریم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و ایام‌ البیض افزودند: سنت حسنه اعتکاف برنامه بسیار سازنده، معنوی و تأثیر گذار است که به مدت سه روز در مساجد برگزار می شود این سنت حسنه نبوی فرصت مغتنمی است برای فاصله گرفتن از امور دنیوی و پرداختن به امور اخروی و برقراری ارتباط ساده،صمیمی و تنگاتنگ با پروردگار متعال و خلوتی عارفانه می باشد. 

وی خاطر نشان کرد: امسال در شهرستان انار  ۳۵۰ نفر از خواهران و برادران در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند که ۱۰۰نفر از برادران در مسجد صاحب الزمان (عج) و ۲۵۰ نفر ازخواهران نیز در   مسجد زینبیه(س) انار در این مراسم معنوی حضور به عمل رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي جمعه 22 آوریل 2016 - 7:27 ب.ظ

با سلام اگه میشه عکس هایی از تعنکاف انار بزارین ممنون

نام و نام خانوادگي جمعه 22 آوریل 2016 - 8:50 ب.ظ

این عکس زمضان قدیری نیست که داشت قران میخوند

Star پنج‌شنبه 28 آوریل 2016 - 10:02 ب.ظ

Thank God! Somoene with brains speaks!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی