یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

اما مهم ترین تفاوت و یا ضعفی که وزیر آموزش و پرورش در سفرش به انار نسبت به سفر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت سابق به انار داشت این بود که فانی بدون ملاقات مردمی فقط در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت…

به گزارش انارما ، ۲۱اردیبهشت ماه علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به همراه هیئت دولت وارد استان کرمان شد و بر حسب دستورالعملی که داشت ساعاتی را به شهرستان انار آمد و در جلسه شورای اداری حضور یافت.

یکی از مهم ترین دلایلی که میتوان حضور فانی را در روند توسعه و مساعدت های دولتی به شهر انار کم اثر دانست این بود اکثر مشکلاتی که مسئولین انار با وی در میان گذاشتند مشکلاتی خارج از حیطه وظایف و تخصص وزیر آموزش و پرورش بود و علیرغم اینکه فانی قول مطرح کردن این مشکلات را در جلسه شورای اداری استان داد میتوان انتظار داشت که وزیر آموزش و پرورش نمیتواند بودجه برای بیمارستان و پل کمربندی انار جذب کند.

اما مهم ترین تفاوت و یا ضعفی که وزیر آموزش و پرورش در سفرش به انار نسبت به سفر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت سابق  به انار داشت این بود که علی اصغر فانی تنها برای حدود یک ساعت و نیم در انار حضور داشت و بدون ملاقات مردمی فقط در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت ، در حالیکه حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت دهم که در قالب سفر استانی هیئت دولت به کرمان در شهر انار حضور یافت ،علیرغم اینکه آن زمان انار به تازگی شهرستان شده بود مستقیما یک روز کاری خود را به شهرستان انار اختصاص داد و همراه با استقبال مردمی در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار حضور یافت و  با حضور همه اقشار مردم  سخنرانی کرد  و بعد از آن نیز از نزدیک  در جریان مشکلات و کمبود های شهرستان قرار گرفت.

به هرحال طبق اخبار واصله به انارما ، اصلا از ابتدا قرار بر حضور هیچ یک از وزرای دولت یازدهم در شهرستان انار نبوده است و حضور وزیر آموزش و پرورش در انار هم بدلیل نزدیک بودن رفسنجان به انار و رایزنی های مسئولین برای حضورش در انار قبل از رفسنجان بوده است.

بدون شک سفر اختصاصی وزیر آموزش و پرورش به شهر انار میتوانست از لحاظ جذب مساعدت های دولتی در زمینه توسعه شهرستان انار بسیار مفید تر باشد تا اینکه ساعتی را در جلسه شورای اداری حضور یابد و بلافاصله شهر انار را ترک کند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي پنج‌شنبه 12 می 2016 - 7:26 ق.ظ

اولا که آقای حاجی بابایی آمدنش غیراز معطلی نمودن مردم وصرف ناهارسفارشی درامین شهربرخلاف دروغهای احمدی نژاد هیچ منعفتی نداشت غیر ازیک قول دروغ ساخت استخر که هیچ وقت محقق نشد دوما ما اصلاح طلبان هم شدیدا معترضیم البته به آقای فرماندار که چرا مراسم استقبال وسخنرانی مردمی برگزارنکرد گرچه دلیلش را میدانیم..

ن راستی ن چپی پنج‌شنبه 12 می 2016 - 9:27 ق.ظ

ممنون از این مطب بجای انارما . اتفاقا خودمم دیروز تو این فکر بودم. آقای به ظاهر اصلاح طلب از طرز نظر دادنت معلومه که کاملا حق رو زیر پا گذاشتی و بخاطر منافع حزبت سعی داری اون سفر رو کم ارزش کنی در صورتیکه آقای حاجی بابایی هم در گلشن و هم در امینشهر و نهایتا انار مورد استقبال گرم مردمی قرار گرفت و مسکن فرهنگیان انار ،تالار فرهنگیان انار ،ساخت چمن مصنوعی استادیوم انار و چندین مدرسه دولتی مصوبات همین سفر حاجی بابایی به انار بود .خواهشا و خواهشا اگر دین ندارید آزادمرد باشید.

دبیر پنج‌شنبه 12 می 2016 - 1:40 ب.ظ

فرق فانی و حاج بابایی دقیقا همون فرق محمود و حسنه.
محمود ۲۴ساعته میدوید ولی حسن…
فانی همین که در انار نمرد که خونش بیفته گردن اناریا جای شکرش باقیه… فانی و چند تا از وزرای دیگه همین که زنده هستن و نفس میکشن خوبه دیگه کسی انتظار کار کردن ازشون نداره

نام و نامدوست خانوادگي پنج‌شنبه 12 می 2016 - 1:47 ب.ظ

برنامه وزیر را از طرف وزیر بود نه مسولین انار حتی در رفسنجان هم دیدار مردمی نداشته

قطره پنج‌شنبه 12 می 2016 - 3:07 ب.ظ

باسلام وبادرودچپ و راست زوج حقیقی بهر ارامش و سود
هردو هموار مینمائیند راه مخلوق از برای انتخاب و فضل و جود
قطره ها گردنند روان از خدمت خدمت گذاران شده دریا دل چو رود
در حقیقت در سرای کودکی دور میزند افکار اشفته من اینهم سرود
الله والعلم بالصواب …..من نیاز دارم دما دم به کتاب
از پیامبر درس گیرم درحساب …بار خدایا تو کمک کن کم نیارم درجواب
من ندانسته تشکر شد عذاب ….این تن وجان کم کمک گشته کباب
چون گل من بی ثمرگشت بی حجاب …….شده چون خاکستر اتشفشان داغ ومذاب ….باتشکر وسلام برشما که میدانید ومیخوانید وبرسر دبیر محترم که پستی مرا میگذارد به امید نقد وبررسی شجاعانه ودعا وراهنمائی مخلصانه اگر خدا خواست انشاالله با کمک شما عزیزان فردا بهتر خواهم شد اجرکم عندالله

م - ا پنج‌شنبه 12 می 2016 - 10:52 ب.ظ

واقعآ چرا بعضی ها نمی خواهند تفاوت ها را قبول کنند ، آقای حاجی بابایی بسیار فعال و تواتا بود و در آموزش و پرورش منشآ اثر بود اما آقای فانی این کاره نیست ، حتی دولت روحانی هم ناتوانی خود را بروز داده است چرا که در این سه سال جز بدگویی دولت قبل و واردات کالاها و از بین بردن تولید داخل و ……. کاری از پیش نبرده است

نام و نام خانوادگي جمعه 13 می 2016 - 2:03 ب.ظ

ببخشید با پول فرهنگیان انار تالار و…ساخته شد من نمی فهمم کجاش مال دولت بود

ص شنبه 14 می 2016 - 11:17 ق.ظ

آقای اصلاح طلب شما حتما از جایی داری میسوزی فکر کنم حتما اون روز ظهر شما رو به ناهار دعوت نکرده بودند

ناشناس سه‌شنبه 17 می 2016 - 1:46 ب.ظ

هیچی دقت کردین تو تمامیه سایتا که قسمتی برا نظر دادن هست،بی ادبت ترین و فحاش ترین ادما ادمهای وابسته به اصولگراها هستن.اما چرا فحش میدن چون منطق ندارن و از عقلشون برا تفکر کمک نمیگیرن و هرجا کم بیارن از بی ادبی و توهین استفاده میکنن.

علی چهارشنبه 18 می 2016 - 11:39 ق.ظ

شایدم اصلاح طلبا به اسم اصولگراها فحاشی میکنن….
سابقه ی کارهای غیراخلاقی تا دلت بخواد در کارنامه ی اصلاحات هست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی