سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024

مسئول اتحادیه صنف پسته فروشان رفسنجان با بیان اینکه قیمت پسته رو به کاهش بوده و حرفی برای گفتن نداریم، گفت: قیمت خشکباری نظیر انجیر، توت و کشمش از پسته بیشتر است. به گزارش انارما به نقل از ”روراستی” جوادی در جلسه ستاد پسته شهرستان در فرمانداری افزود: قیمت پسته در حال حاضر ۲۲ هزار […]

مسئول اتحادیه صنف پسته فروشان رفسنجان با بیان اینکه قیمت پسته رو به کاهش بوده و حرفی برای گفتن نداریم، گفت: قیمت خشکباری نظیر انجیر، توت و کشمش از پسته بیشتر است.

به گزارش انارما به نقل از ”روراستی” جوادی در جلسه ستاد پسته شهرستان در فرمانداری افزود: قیمت پسته در حال حاضر ۲۲ هزار تومان به صورت میانگین است.

وی تصریح کرد: اقلام خشکباری نظیر کشمش، توت و انجیر که مشابه خارجی دارد، با افزایش قیمت مواجه بوده اما در افزایش قیمت پسته حرفی برای گفتن نداریم.

مسئول اتحادیه صنف پسته فروشان رفسنجان ادامه داد: بازار پسته خوب نیست و و تنها اگر کسی سفارشی داشته باشد این محصول به فروش می رسد.

وی تصریح کرد: قیمت پسته کله قوچی توچین در حال حاضر ۲۹ هزار تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است و کشور هند پسته بدون لک و درجه یک و سفید از این نوع را سفارش می دهد.

جوادی قیمت پسته احمدآقایی را بین ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان متغییر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سفارش پسته آجیلی در بازار وجود ندارد، خاطر نشان کرد: پسته مانده در انبارها زیاد است.

جوادی اذعان داشت: مشکلی که کاسب ها و تجار خرد پسته دارند، ضریب بالای درآمد مالیاتی است و علی رغم نامه نگاری های انجام شده برای تجدید نظر در این زمینه هنوز پاسخی داده نشده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی