دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

شهردار انار در گفت و گو با خبرنگار انارما توضیحاتی را در خصوص رونمایی المان شهید غواص و همچنین برگزاری اولین جشن دوقلوها در شهرستان انار بیان نمود…

شهردار انار در گفت و گو با خبرنگار انارما توضیحاتی را در خصوص رونمایی المان شهید غواص و همچنین برگزاری اولین جشن دوقلوها در شهرستان انار بیان نمود.

علی رحیمی شهردار انار با اشاره به برگزاری اولین جشن دوقلوها در شهرستان انار گفت: این جشن در روز پنجشنبه ششم خرداد با توجه به پیش بینی استقبال همشهریان از این مراسم در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۰دوقلو برای این مراسم ثبت نام کرده اند اظهار داشت: این مراسم از سوی شهرداری انار و با همکاری گروه فرهنگی هنری دلبران برگزار خواهد شد.

رحیمی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه شورای شهر و شهرداری انار به امور فرهنگی در شهر انار گفت: بودجه مناسبی برای امور فرهنگی از سوی شورای شهر به شهرداری انار اختصاص یافته که شهرداری انار همواره برنامه های فرهنگی و جشن های مناسبتی را با همکاری بخش خصوصی برگزار می کند.

وی تصریح کرد: بودجه ای که از سوی شورای شهر به هربخش اختصاص می یابد صرفا در همان قسمت باید هزینه شود و برای مثال بودجه فرهنگی از بودجه عمرانی شهرداری جداگانه است و امکان هزینه بودجه فرهنگی در بخش های عمرانی وجود ندارد.

شهردار انار در ادامه و در خصوص رونمایی از المان شهید غواص اظهار داشت : این المان به پاس گرامیداشت پیکر مطهر۲۰ شهید غواص و گمنام کربلای چهار که در سال گذشته با حضور پرشور مردم شهرستان انار تشییع شد در میدان ولیعصر(عج) در عصر روز شنبه یکم خرداد همزمان با برگزاری همایش انار۱۴۰۴نصب و رونمایی میشود.

رحیمی در پایان افزود: همایش انار۱۴۰۴با حضور نخبگان علمی شهرستان انار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

? پنج‌شنبه 19 می 2016 - 4:01 ب.ظ

بعد این نخبایی میگین کیان؟؟؟

ح-ا-ا پنج‌شنبه 19 می 2016 - 8:47 ب.ظ

خسته نباشید.من هم دوقلودارم ولی توامتحانات است نمی توانندشرکت کنند.کاش ی زمان دیگه بود.

نام خانوادگی حسن پنج‌شنبه 19 می 2016 - 9:40 ب.ظ

ما داریم تو کوچه ها خاک می خوریم ان جشن می گیرد

یاسر جمعه 20 می 2016 - 1:33 ق.ظ

سوم خرداد مصادف با آزادسازی خرمشهر هست که برای رونمایی مناسبتره

ناشناس جمعه 20 می 2016 - 10:32 ق.ظ

ما هم خاکخور! بودیم ولی پول دادیم اسفالت کردند.

ali جمعه 20 می 2016 - 10:37 ق.ظ

دم شهردار گرم.خسته نباشید.

ب شنبه 21 می 2016 - 12:54 ق.ظ

سلام به شهردار خودنما
کوچه ها خاکیه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی