دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

رئیس بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در خصوص چشم انداز انار۱۴۰۴یکی از شاخصه های موفقیت این سند را مسئولیت پذیری عنوان کرد. به گزارش انارما ، سیدجواد جعفری رئیس بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در همایش “انار۱۴۰۴” با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش گفت: همین که فرهیختگان اناری از سراسر کشور گرد هم می آیند […]

رئیس بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در خصوص چشم انداز انار۱۴۰۴یکی از شاخصه های موفقیت این سند را مسئولیت پذیری عنوان کرد.

به گزارش انارما ، سیدجواد جعفری رئیس بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در همایش “انار۱۴۰۴” با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش گفت: همین که فرهیختگان اناری از سراسر کشور گرد هم می آیند و برای پیشرفت انار هم فکری می کنند این یک ابتکار بسیار حکیمانه است که حقا جای تقدیر از اعضای شورای شهر و شهردار انار دارد.

وی در ادامه به اهمیت نیاز های فرهنگی مردم اشاره کرد و گفت: اگر پیشرفت هایی در زمینه های مختلف شهری صورت گیرد اما از لحاظ نرم افزاری و نیاز های فرهنگی کمبود باشد آن پیشرفت ها دوام نخواهد آورد.

جعفری در خصوص چشم انداز انار۱۴۰۴یکی از شاخصه های موفقیت این سند را مسئولیت پذیری عنوان کرد و گفت: در بازدیدی که به همراه خانم دکترگنجی از  بخش های مختلف بیمارستان انار داشتم از نزدیک در جریان پیشرفت های ستودنی بیمارستان انار قرار گرفتم و مسئولیت پذیری را به عینه با تلاش های حجت الاسلام گنجی و خانم دکتر گنجی مشاهده نمودم.

رئیس بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در پایان با تقدیر از مسئولین  شهر انار خاطر نشان کرد: داشتن وجدان کاری یکی دیگر از شاخصه های به ثمر نشستن طرح جامع است که خوشبختانه در بین مسئولین و مردم شهر انار این امر نهادینه شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی