چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024

امام جمعه انار گفت:دشمن نقشه های خطرناکی را برای کشور در سایه ایجاد یک جامعه دوقطبی ،برنامه ریزی کرده است که در این نقشه ها مردم  نسبت به ارزش های نظام بی تفاوت می شوند. به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به […]

امام جمعه انار گفت:دشمن نقشه های خطرناکی را برای کشور در سایه ایجاد یک جامعه دوقطبی ،برنامه ریزی کرده است که در این نقشه ها مردم  نسبت به ارزش های نظام بی تفاوت می شوند.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به برگزاری اولین جلسه از مجلس خبرگان چهارم  و انتخاب هیئت رئیسه خبرگان تصریح کرد: خدا را شاکر و سپاسگذاریم که نمایندگان بصیر منتخب مردم ، شخصیتی بسیار مخلص و امتحان داده همجون آیت الله جنتی را به ریاست مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند.

وی افزود: دقیقا آنچه را که دشمنان و سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس نمیخواستند اتفاق افتاد و آیت الله جنتی که از تمامی دوران زندگی اش نمیتوان کمترین خرده ای گرفت و کسی که در سال های قبل از انقلاب در مبارزه علیه رژیم چندین نوبت به زندان رفته و همواره یار امام (ره) بوده به سمت ریاست این مجلس بسیار مهم انتخاب شد.

خطیب جمعه انار با اشاره به بحث آقازاده ها در کشور گفت:در شرایطی که تعدادی از آقازاده های فرزند مسئولین ،پدرانشان را به ورطه دوری از انقلاب کشاندند ،آیت الله جنتی از کسانی بود که وقتی احساس کرد فرزندش از مسیر انقلاب منحرف شده ، از فرزندش تبری جست و موضع انقلابی خود را اعلام کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به آغاز به کار مجلس دهم اشاره کرد و گفت: تبعا با شروع به کار مجلس ، فعالیت گروه ها و جریانات سیاسی هم در مجلس آغاز میشود که اختلافات سیاسی احزاب به گفته رهبر معظم انقلاب تا زمانیکه در زمینه سلایق باشه به پیشبرد اهداف انقلاب کمک می کند و بسیار مفید است اما زمانیکه این اختلاف بین احزاب اختلاف در اعتقادات باشد برای کشور بسیار مضر است.

وی افزود: اگر یک حزب و گروه نسبت به ارزش های انقلاب و شخص رهبری معظم که عمود خیمه انقلاب است زاویه گرفت ، مردم باید از این حزب فاصله بگیرند و در مقابل مردم اگر دیدند گروه های مختلف نسبت به ارزش های نظام و اندیشه های امام متحدند قدر این گروه ها را بدانند چرا که اینگونه تفکری به پیشرفت کشور کمک می کنند.

امام جمعه انار با تاکید بر دوری فضای کشور از دوقطبی شدن خاطر نشان کرد: دشمن نقشه های خطرناکی را برای کشور در سایه ایجاد یک جامعه دوقطبی ،برنامه ریزی کرده است که در این نقشه ها مردم  با اعتقادات مختلف به جان یکدیگر بیفتند و نسبت به ارزش های نظام بی تفاوت باشند که خوشبختانه قاطبه مردم بصیرت دارند و تا به امروز از ارزش های نظام به خوبی پاسداری کرده اند.

وی در پایان به تغییر فرماندار شهرستان انار در هفته اخیر اشاره کرد و با تقدیر از زحمات فرماندار سابق گفت: آقای خادمی در این مدتی که فرماندار انار بودند کارنامه قابل قبولی داشتند که از ایشان تقدیر می کنیم و ضمن خیر مقدم خدمت سرپرست جدید فرمانداری ، از همین تریبون اعلام می کنم که دفتر امام جمعه و ستادنمازجمعه شهرستان انار آمادگی هرگونه همکاری با آقای طباطبایی در زمینه خدمت به مردم انار را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

م - ا سه‌شنبه 31 می 2016 - 6:58 ق.ظ

برای سلامتی امام جمعه انار و همه ائمه جمعه بر محمد و آل محمد صلوات

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی