پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ | Thursday 30 May 2024

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان برای احداث مجتمع اداری شهرستان انار خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان برای احداث مجتمع اداری شهرستان انار خبر داد.

به گزارش انارما ؛ جعفر رودری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت: برای ایجاد مجتمع های اداری در هر شهرستان ۱۰ میلیارد ریال اختصاص می یابد که برای فاز اول ساخت مجتمع اداری شهرستان انار نیز این بودجه آماده است.

وی افزود: فاز اول این مجتمع اداری در ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث می شود و برای فازهای بعدی نیز از محل شورای توسعه مبلغی به تصویب خواهد رسید.
IMG_0505-624x416
وی بیان کرد: بیش از ۸۵ درصد اعتبارات کشور به صورت ملی و بقیه به شکل استانی توزیع می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: از طریق ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می توان از بودجه های ملی در راستای توسعه و رونق منطقه استفاده کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت: کمیته رفع موانع اقتصادی و کمیته تامین تجهیز منابع مالی در جهت رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و برنامه های مختلف و امیدوار کننده ای در دست اقدام است تا استان کرمان که یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است به نمونه تبدیل شود.
IMG_0501-624x416
رودری خاطرنشان کرد: ذهن ما در بحث اقتصاد مقاومتی به بودجه دولتی معطوف نیست لذا اگر کاری قرار است انجام شود و در سیاست های کلان اقتصادی که دغدغه مقام رهبری نیز هست باید از بودجه دولتی رها شویم و بخش خصوصی و سرمایه گذاران را ترغیب کرد.
IMG_0507-624x416 (1)
وی گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی، بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی در استان کرمان نیاز داریم.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی