پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

به گزارش ” انارما”  مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا صبح روز “شنبه ۱۰ مهرماه”با حضور امام جمعه امینشر ، فرماندار انار،فرمانده هان نیروی نظامی و انتظامی و تنی چند از مسئولین ادارات برگزار گردید. فرمانده انتظامی شهرستان انار در صبحگاه مشترک هفته ناجا بیان داشت:به تناسب شرایط در دوره زمانی، مفهوم […]

به گزارش ” انارما”  مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا صبح روز “شنبه ۱۰ مهرماه”با حضور امام جمعه امینشر ، فرماندار انار،فرمانده هان نیروی نظامی و انتظامی و تنی چند از مسئولین ادارات برگزار گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در صبحگاه مشترک هفته ناجا بیان داشت:به تناسب شرایط در دوره زمانی، مفهوم امنیت و نحوه مشارکت افراد دچار تحول می شود.

“سرهنگ غضنفری” در بیان اهمیت و جایگاه امنیت در قران اظهار داشت:براساس اعلام نظرکارشناسان ۶۰۰آیه در خصوص مفهوم امنیت در مصادیق و مفاهیم مختلف که بر امنیت فرد و اجتماع اثرگذار می باشد در قران مجید ذکر شده است  و این در حالی است که آیات مشهود به آیات الاحکام ۵۰۰مورد می باشد که خوداهمیت و جایگاه امنیت را در برترین آموزه دینی مسلملنان قران کریم می رساند.

“غضنفری” خاطر نشان کرد: تغییرات مداوم اقتصادی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،تکنولوژی و … در تعیین تعریف امنیت و چگونگی تامین آن و راههای پیشگیری از جرائم را همواره دچار تنوع و تکثر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تاکید کرد:جابجایی قسمتی از جرائم از محیط فیزیکی به محیط مجازی و اضافه شدن برخی مصادیق مجرمانه و نهایتا تغییر ماهیت تعدادی از جرائم، پلیس و جامعه را در مقابل شرایطی قرار داده است که بایستی بر اساس دیدگاه مشترک و با برنامه ای با مشارکت همه نهادهای مسئول و مردم  ،ظرفیتهای پیشگیری،مقابله و بازدارندگی را بیش از گذشته تقویت کنند.

فرمانده انتظامی انار در پایان ضمن یاداوری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت امنیت موجود در دیدار با هیئت دولت و تبیین آن به عنوان یکی از اولویت های هفت گانه حاکمیت خواهان ،توجه جدی مسئولان و مردم به این مهم و عدم غفلت در این خصوص خواستار شد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی