شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 11 May 2024

به گزارش “انارما” فرمانده انتظامی انار در جمع پرسنل وظیفه بیان داشت: امروز سربازان به عنوان ستونهای ماموریتی در ناجا نقش خود را ایفا می کنند. “سرهنگ غضنفری” در این دیدار بیان داشت: همزمانی ماه محرم و هفته ناجا فرصتی طلایی را برای تمام کارکنان و به ویژه سربازان بی ادعای ناجا فراهم آورده است […]

به گزارش “انارما” فرمانده انتظامی انار در جمع پرسنل وظیفه بیان داشت: امروز سربازان به عنوان ستونهای ماموریتی در ناجا نقش خود را ایفا می کنند.

“سرهنگ غضنفری” در این دیدار بیان داشت: همزمانی ماه محرم و هفته ناجا فرصتی طلایی را برای تمام کارکنان و به ویژه سربازان بی ادعای ناجا فراهم آورده است تا با بهره گیری از اثرات معنوی این ماه و به خصوص دهه اول محرم توشه ای جهت کسب توفیق در ادامه زندگی برای خود فراهم نمایند.

وی در ادامه افزود:دوره سربازی که در اوج جوانی وروزهای سرنوشت ساز هر جوان قرار می گیرد مایه سعادت و پیشرفت فردی- خانوادگی و اجتماعی آنها را فراهم نماید و لازمه تحقق این شرایط توجه به روحیات معنوی،مانند قرائت نماز، ادعیه، توسل به ائمه با زیارات به ویژه زیارت عاشورا و قرائت قرآن است.

“غضنفری” در پایان یا تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای صادقانه پرسنل وظیفه خاطر نشان کرد: اجر و پاداش خدمات سربازی را فقط خداوند متعال می تواند جبران کند و خوش به حال کسانی که این فرصت را غنیمت می شمارند.

در پایان این مراسم ضمن پاسخ به پرسشهای سربازان در فضای صمیمی به تعدادی از آنها هدایایی تقدیم شد.

picture-010

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی