پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

به گزارش «انارما» حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پیامی در خصوص روحانی شهید بیاضی زاده منتشر کردند. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن ارحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا […]

به گزارش «انارما» حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پیامی در خصوص روحانی شهید بیاضی زاده منتشر کردند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن ارحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
سوره احزاب ؛ آیه ۲۳

ملت شریف انار و رفسنجان یکی از پرفروغ ترین چهره های تقوا و ایمان و یکی از مجاهدان شجاع و خستگی ناپذیر خود را از دست داد.

برادر عزیز و رزمنده ام ، شهید سترگ میان خون و حماسه ، آیینه مجسم رشادت ملت ایران در صحنه ی نبرد با تروریست های تکفیری و معاندان داعشی بود.

شهید عزیز مدافع حرم حجت الاسلام بیاضی زاده با ارتباط معنوی میان مجاهدان و مدافعان حرم اهل بیت (ع) و روحانیت اصیل انقلاب ،تلاش کرد تا خشم انقلابی و مقدس خود را علیه جهان خواران و آمریکای مستبد بکار گیرد تا به لطف خداوند بزرگ چهره ی یک روحانی مبارز و موثر را در عرصه ی مقاومت به همه ی جهانیان نشان دهد و در دل همه ی شیفتگان خدمت ، ریشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب حسینی را مستحکم سازد .

او که هم اکنون در قرارگاه محضر حق مأوا گزیده و از رزق و روزی الهی بهره می برد، چشم به من و شما دوخته است تا با روحیه ی شهادت پذیری و مقاومت در تمامی صحنه ها حاضر بوده و نگذاریم خط سرخ شهادت و راه سبز ولایت دچار آسیب شود و یا خدایی ناکرده به آرمان شهدای عزیز مدافع حرم و تمامی شهدای بزرگوار جنگ و انقلاب اسلامی خدشه ای وارد شود.

من این مصیبت بزرگ را به حضرت ولی عصر روحی الفداء مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز، ملت عزیز انار و رفسنجان و خصوصا به پدر بزرگوار و مادر گرامی و تمامی دوستان و آشنایان شهید تبریک و تسلیت عرض می کنم و فقدان او را ثلمه ی برای اسلام عزیز و جامعه ی روحانیت می دانم.

از خداوند بزرگ ، صبر و اجر برای بازماندگان و تعالی مقام برای آن شهید سرافراز طلب می کنم و امید به آن دارم تا پروردگار مهربان ، خون شهید بیاضی زاده را زمینه ساز نابودی دشمنان اسلام و مسلمین قرار دهد.

السلام علی الشهدا و الصدیقین

حجت الاسلام علی شیرازی،نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

https://seoarzan.ir چهارشنبه 6 فوریه 2019 - 1:31 ق.ظ

امروز کلی سرچ کردم، مطلبی به جالبی مطلب شما پیدا نکردم.به نظرم اگه مطالب همه‌ی
سایت‌ها مثل مطلب شما بود خیلی بهتر میشد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی