یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

اعضای شواری شهر و شهردار انار صبح امروز ۵ آبان ماه با حضور در دفتر امام جمعه انار با وی دیدار و گفتگو کردند

اعضای شواری شهر و جمعی از مسئولان شهرداری انار صبح امروز ۵ آبان ماه با حضور در دفتر امام جمعه انار با وی دیدار و گفتگو کردند

به گزارش ” انارما” به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار انار به منظور تبریک  با حجت الاسلام والمسلمین منتظری امام جمعه جدید شهرستان انار دیدار و گفت وگو کردند .

اعضای شورای اسلامی شهرانار در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سابق شهرستان انار و عرض تبریک به واسطه انتصاب شایسته حجت الاسلام منتظری به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ، برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی کردند و ابراز امیدواری نمودند شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر شهر باشیم.

شهردار انار افزود: امام جمعه پدر معنوی در هر شهرستان است که خیلی از معضلات و چالش های موجود در شهرستان را می تواند با استفاده از نصایح پدرانه خویش مرتفع سازد.

در این دیدار رحیمی شهردار انار عنوان کرد : تلاش شهردار و اعضای شورای شهر این است که خلا ها و دغدغه های مردم شهر را مرتفع کنند .

رحیمی  در این دیدار ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.

منتظری امام جمعه شهرستان از زحمات شهردار ، شورای شهر و همکاران در شهرداری تشکر کردند و در ادامه از شهرداری به عنوان خدماتی ترین سازمان در بین سازمان ها و ادارات یاد کردند.

 ایشان خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و با آرزوی توفیق برای شهردار و همکاران در شهرداری افزودند به امید و فضل خداوند فعالیت شما در شهرداری مایه خیر و ابادانی هر چه بیشتر شهر باشد.

d917accb-a951-431a-99e9-605e42a08fd2_20161026_130214

e63ef841-19a7-49b7-b183-c5e577203dfd_20161026_130147

انتهای پیام./

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی