سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهرستان انار مصادف با شهادت سید ساجدین حضرت زین العابدین (ع) و همچنین هفتم شهید بیاضی زاده از شهدای مدافع حرم در حسینه سید الشهدا (محله بالا) انار برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهرستان انار مصادف با شهادت سید ساجدین حضرت زین العابدین (ع) و همچنین هفتم شهید بیاضی زاده از شهدای مدافع حرم  در حسینه سید الشهدا (محله بالا) برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” شب گذشته ۶ آبان ماه مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهرستان انار مصادف با شهادت سید ساجدین حضرت زین العابدین (ع) و همچنین هفتم شهید بیاضی زاده از شهدای مدافع حرم با سخنرانی حجت الاسلام منتظری  امام جمعه شهرستان انار و حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه در حسینه سید الشهدا (محله بالا) انار برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری در مراسم هفتم شهید بیاضی زاده مطرح کرد: امنیت ایران، نتیجه جنگ رزمندگان در سوریه و عراق است

وی خاطر نشان کرد: شیعه با حُب اهل بیت(س) زنده است. یکی از اعتقادهایی که باعث می شود رزمندگان برای دفاع بروند همین موضوع است.

منتظری در ادامه گفت:به تعبیری می توان گفت مدافعین حرم یک خدمت بزرگی به کشور کردند که جبهه جنگ را از مرزهای ایران دور کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی پس از سخنان امام جمعه انار گفت: دفاع از مقدسات؛ یکی از دلایل مهم  توجه به بعد عقیدتی است. دفاع از مقدسات و حریم و حرم حضرت زینب (س) و ولایت از آرمان های نظام اسلامی و نصرت دین الهی است، لذا یکی از ابعاد این امر انجام واجب شرعی است. این امر در ایران و سوریه و لبنان و عراق و حفظ اسلام شیعی و جان مسلمان هر یک جز حرم اهل بیت می باشد  و دفاع ار آن باید صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد:برخی ها می گویند به سوریه و عراق چکار داریم، اگر سعید بیاضی زاده ها نمی‌رفتند ما الان با دشمن در ایران جنگ می کردیم.

 

img_8059

 

img_8062

img_8070

img_8097

img_8103

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نسل سوخته جمعه 28 اکتبر 2016 - 1:09 ب.ظ

آقای ابراهیمی چرا خودتان مثل شهید بیاضی زاده به سوریه نمی روید ؟ خودتان گفتید واجب شرعی است

حسین جمعه 28 اکتبر 2016 - 7:25 ب.ظ

آهای نسل سوخته ؛ بنازم به بصیرت تو!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی