جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

جعفر کافی مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۶۸ مورد مراجعه جهت خدمات دامپزشکی در این شهرستان انجام شده است.

 جعفر کافی مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۶۸ مورد مراجعه جهت خدمات دامپزشکی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش “انارما” جعفر کافی مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۶۸ مورد مراجعه جهت خدمات دامپزشکی در این شهرستان انجام شده است. اقدامات بهداشتی – دامپزشکی انجام شده در این شهرستان شامل کالبدگشائی، معالجات بالینی، عملیات مامائی، تشخیص آبستنی، جراحی و برداشت نمونه آزمایشگاهی انجام شد

وی در ادامه افزود: این تعداد مراجعه شامل بیش از ۱۰۰۰ مورد معالجه و درمان دام سبک و سنگین، ۱۲۴۰۰۰ مورد معالجه و درمان طیور، ۳۷ مورد جراحی دام سبک و سنگین و ۴۷ مورد عملیات مامائی انجام شده است.

جعفر کافی در پایان با بیان اینکه در برخی موارد برای درمان نیاز به انجام کالبدگشائی دام و طیور تلف شده می باشد ادامه داد که از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۵۰ مورد کالبدگشائی دام و طیور در مرکز درمانی دامپزشکی شهرستان انار صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سهراب سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 11:00 ب.ظ

چرادامپزشکی باسگهای که روز وشب توشهرک سجادیه جولان میدهند برخوردنمیکنه تازه توخونه هم چندین سگ نگه میدارند

شاهین سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 11:02 ب.ظ

راست میگن شبههازسروصدای سگها نمیشه بخوابیم اگه ادرس دقیق هم میخوای میفرستم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی