سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024

اولین مسابقه عکاسی” استقبال از شهید مدافع حرم شهرستان انار”، که فراخوان آن در مهرماه و ارائه آثار آن تا اوایا آبان ماه سال جاری صورت گرفت، پس از داوری، آثار برتر این مسابقه ، سرانجام در ۱۲ آبان ماه اعلام و در روز راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه از برگزیدگان برتر تقدیر بعمل […]

اولین مسابقه عکاسی" استقبال از شهید مدافع حرم شهرستان انار"، که فراخوان آن در مهرماه و ارائه آثار آن تا اوایا آبان ماه سال جاری صورت گرفت، پس از داوری، آثار برتر این مسابقه ، سرانجام در ۱۲ آبان ماه اعلام و در روز راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه از برگزیدگان برتر تقدیر بعمل آمد.

به گزارش ” انارما” اولین مسابقه عکاسی” استقبال از شهید مدافع حرم شهرستان انار”، که فراخوان آن در مهرماه و ارائه آثار آن تا اوایا آبان ماه سال جاری صورت گرفت، پس از داوری، آثار برتر این مسابقه ، سرانجام در ۱۲ آبان ماه اعلام و در روز راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه از برگزیدگان برتر تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است در این جشنواره تعداد ۲۵ نفر شرکت نموده‌اند که پس از داوری آثار در زمینه «فنی»، «هنری» و «پیام فرهنگی» به ۳ نفر برتر، تقدیر به عمل آمد.

نفرات برگزیده بدین شرح اعلام شده است:

 احمد عابدینی  ، علی اکبر عسکریان  و فاطمه عبداللهی  با انتخاب داور مسابقه به‌عنوان آثار برتر انتخاب و معرفی شد.

دیگر آثار برگزیده : آقایان سعید هادوی و اسماعیل یعقوبی و خانمها: زهرا غلامزاده،مهدیه شهشهانی، فرشته صاحبی، زهرا عسکری چاورچی، نسترن بیداد، نوشین اسدی و زهرا طالب همت انتخاب شدند.

img_9829

img_2300

img_9840

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

دخت انار پنج‌شنبه 3 نوامبر 2016 - 5:57 ب.ظ

آفرین بر رفیق خودم،که همه جا حضور فعال داره??

... پنج‌شنبه 3 نوامبر 2016 - 6:33 ب.ظ

پس لوح تقدیرنفرات برگزیدتون چی؟

مصطفی جمعه 4 نوامبر 2016 - 1:07 ق.ظ

خداقوت رفیق

ناشناس جمعه 4 نوامبر 2016 - 1:56 ب.ظ

ایولا

پورگنجی شنبه 5 نوامبر 2016 - 8:39 ق.ظ

ماشاءالله
به امید موفقیت بیشتر و تلاش مضاعف برای شما عزیزان هنرمند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی