شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

امام جمعه انار گفت: بزرگترین خسارت برای یک ملت زمانی است که از کتاب و کتابخوانی دور شوند. به گزارش «انارما»حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اسارت اهل بیت (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران اسارت اهل بیت، امام سجاد (ع) و سایر اسرای کربلا به‌گونه‌ای معارف […]

امام جمعه انار گفت: بزرگترین خسارت برای یک ملت زمانی است که از کتاب و کتابخوانی دور شوند.

به گزارش «انارما»حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اسارت اهل بیت (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران اسارت اهل بیت، امام سجاد (ع) و سایر اسرای کربلا به‌گونه‌ای معارف مکتب تشیع را تبلیغ کردند که سبب شد حادثه عاشورا به‌خوبی حفظ شود.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: همه باید بدانند که آمریکا همان جنایتکار قدیمی است و امید و اعتماد به آمریکا موجب می‌شود که در فرصتی مناسب از پشت خنجر بزند.

امام جمعه انار در ارتباط با موضوع کتاب‌خوانی عنوان کرد: بزرگترین خسارت برای یک ملت زمانی است که از کتاب و کتابخوانی دور شوند، لذا رهبر انقلاب اسلامی کتاب و کتابخوانی را برای همگان امری واجب و لازم می‌دانند.

منتظری به همایش عظیم اربعین امام حسین (ع) در کربلا اشاره و اظهار کرد: حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین عظیم‌ترین مانور جهانی شیعیان است.

وی از شبکه سه سیما و سیمای مرکز کرمان در پخش مستقیم پیاده‌روی مردم شهرستان انار تشکر کرد و گفت: حضور گسترده مردم در پیاده‌روی امروز نشانگر توجه مردم به ورزش و سلامتی است.

امام جمعه انار با تشکر از اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان بیان کرد: به‌زودی گام‌های مثبتی در راستای گسترش خدمات درمانی انجام می‌شود.

منتظری افزود: سال‌های گذشته خیران شهرستان انار میلیاردها تومان به بخش بهداشت و درمان کمک کرده‌اند که واقعا جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

انتهای پیام

دیدگاه کاربران

عباس جمعه 11 نوامبر 2016 - 7:46 ب.ظ

عالیه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی