سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024

امام جمعه انار گفت : دشمن می خواهد با ترویج فساد و فحشا و اشاعه بی حجابی و همچنین سرگرم کردن جوانان به گناه و ابتذال ، جلو رشد و تعالی کشور اسلامی ما را بگیرد .

امام جمعه انار گفت : دشمن می خواهد با ترویج فساد و فحشا و اشاعه بی حجابی و همچنین سرگرم کردن جوانان به گناه و ابتذال ، جلو رشد و تعالی کشور اسلامی ما را بگیرد .

به گزارش “انارما” حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در مراسم پرسش و پاسخ دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی  امام حسین (ع)گفت:دشمن می خواهد با ترویج فساد و فحشا و اشاعه بی حجابی و همچنین سرگرم کردن جوانان به گناه و ابتذال ، جلو رشد و تعالی کشور اسلامی ما را بگیرد .

وی افزود : مهمترین تکلیف دانش آموزان عزیز ، درس خواندن و پیشرفت در زمینه علم و دانش است .
حجت الاسلام منتظری گفت :دانش آموزان برای رفع شبهات و انواع سؤالات شرعی به اهل علم مراجعه نمایند و شرم و حیا در اینگونه موارد پسندیده نیست.
حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت :توجه بیش از حد به فضاهای مجازی و سرگرم شدن به موضوعات بی فایده و منحرف کننده ، جوانها را از پیشرفتهای علمی و معنوی باز می دارد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

حسین سه‌شنبه 20 دسامبر 2016 - 5:23 ب.ظ

خب اون همه صندلی گذاشتین اون گوشه واسه چی؟
اینا در اولویت اول آدم هستن بعد دانش آموز!
پاهاشون درد میگیره خب…

دانش آموز سه‌شنبه 20 دسامبر 2016 - 11:46 ب.ظ

ازمدیریت زحمتکش مدرسه آقای عباس باقری کمال تشکر رادارم واقعا دلسوز است.

دانش آموز سه‌شنبه 20 دسامبر 2016 - 11:55 ب.ظ

اززحمات مدیریت توانا،جناب آقای عباس باقری کمال تشکررادارم خیلی دلسوزن ایشون….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی