دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر چندین طرح عمرانی و کشاورزی در روستاهای شهرستان انار افتتاح شد… به گزارش انارما ، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه و در اولین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی باحضور ائمه جمعه انار و امین شهر، طباطبائی فرماندار انار و تنی چند از مسئولین شهرستان و مردم […]

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر چندین طرح عمرانی و کشاورزی در روستاهای شهرستان انار افتتاح شد…

به گزارش انارما ، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه و در اولین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی باحضور ائمه جمعه انار و امین شهر، طباطبائی فرماندار انار و تنی چند از مسئولین شهرستان و مردم چندین طرح عمرانی روستایی و کشاورزی در شهرستان انار افتتاح شد.

در این مراسم ابتدا پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی روستای صفائیه به متراژ ۴۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی افتتاح و به بهره برداری رسید.
در ادامه مسئولین با حضور در روستای گلشن پروژه گلخانه ۸۶۵۰ متر مربعی (آقای کشتاور) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال (مشارکتی بخش خصوصی و اخذ تسهیلات) افتتاح و به بهره برداری رسید.
در ادامه پروژه عمرانی زیر سازی و آسفالت خیابانهای روستای گلشن به متراژ ۲۶ هزار متر مربع که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی آماده شده بود به بهره برداری رسید.
همچنین در این مراسم حسینیه شهرک رزمندگان گلشن نیز که با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال توسط خیر گرانقدر حاج علی جدیدی و همسر مکرمه ایشان ساخته شده بود نیز مورد افتتاح قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

گلشنی جمعه 3 فوریه 2017 - 4:05 ب.ظ

خیلی خیلی ای ولا داره احسنت به این شجاعت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی