شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

فرماندار انار اظهار داشت: این تالاب یکی از جاذبه های بالقوه شهرستان انار است که باید مورد استفاده ،سرمایه گذاری و جذب گردشگران قرار گیرد.

 فرماندار انار اظهار داشت: این تالاب یکی از جاذبه های بالقوه شهرستان انار است که باید مورد استفاده ،سرمایه گذاری و جذب گردشگران قرار گیرد.

به گزارش ” انارما ” ، روز گذشته دوشنبه ۱ خرداد ماه با توجه به پیگیریهای طباطبایی فرماندار انار در خصوص احیاء تالاب فرهنگ آباد و سرمایه گذاری جهت ایجاد منطقه گردشگری و با دعوت از کارشناسان محیط زیست استان کرمان جلسه ای در اتاق فرماندار انار برگزار گردید.

متعاقب آن کارشناسان محیط زیست استان(رئیس محیط زیست طبیعی اداره کل محیط زیست و کارشناس مسئول نظارت بر امور حیات وحش) به اتفاق مسئولین شهرستان از تالاب فرهنگ آباد ،خیس کش ،کلوتها و طبیعت این منطقه بازدید و برای احیاء آن برنامه ریزی و پیگیری صورت پذیرفت.

فرماندار انار از مسئولین محیط زیست و مسئولین ادارات شهرستان خواستند تا ضمن مطالعه و کارشناسی لازم در این خصوص طرحی را جهت احیا و رونق این منطقه ارائه نمایند.

طباطبایی فرماندار اناراظهار داشت این تالاب یکی از جاذبه های بالقوه شهرستان انار است که باید مورد استفاده ،سرمایه گذاری و جذب گردشگران قرار گیرد. وی افزود طی ماه های گذشته با پیگیری های بعمل آمده توانستیم آبهای جاری و زهکش را به مسیر اصلی تالاب هدایت کنیم تا طبیعت این منطقه حفظ و احیاء شود.

لازم به توضیح است که تالاب فرهنگ‌آباد انار یکی از تالاب‌های استان و یکی از جاذبه‌های طبیعی شهرستان انار است که دارای پوشش گیاهی و انواع رستنی‌هاست و پرندگان مهاجر متعددی در آن فرود می‌آیند.

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

دهه 70 ی سه‌شنبه 23 می 2017 - 3:53 ب.ظ

خییییلی خوب میشه که این مناطق رو درست کنن ولی حیف ک فکر کنم در حد حرفه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی