جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

یکی از بازیکنان تیم فتوت در حرکتی زشت و غیراخلاقی با ارسال پیام هایی به علی خسروی ، ضمن توهین و فحاشی به وی ، از نظر کارشناسی او انتقاد کرد…

یکی از بازیکنان تیم فتوت در حرکتی زشت و غیراخلاقی با ارسال پیام هایی به علی خسروی ، ضمن توهین و فحاشی به وی ، از نظر کارشناسی او انتقاد کرد.

به دنبال انتشار مصاحبه انارما با علی خسروی کارشناس مطرح داری فوتبال در مورد صحنه بحث برانگیز فینال جام رمضان انار ، یکی از بازیکنان تیم فتوت در حرکتی زشت و غیراخلاقی با ارسال پیام هایی به علی خسروی ، ضمن توهین و فحاشی به وی ، از نظر کارشناسی او انتقاد کرد.

علی خسروی در واکنش به این حرکت ناشایست به انارما گفت: اصلا انتظار چنین رفتاری را نداشتم و نمیدانستم با نظر دادن در مورد یک صحنه داوری اینچنین آماج توهین و فحاشی قرار می گیرم ، واقعا جای تاسف دارد.

وی افزود: این چه وضعی است اینکه یک جوانی که من را نمی شناسد به من توهین می کند . من نظرم را گفتم و شما میتوانید چندین کارشناس داوری دیگر بیاورید که نظر بدهد . این جوان اگر انتقادی داشت میتوانست خیلی محترمانه بیان کند.

انارما بنا بر پیشنهاد علی خسروی از انتشار نام این فرد اجتناب می کند و ضمن ابراز تاسف از این حرکت ناشایست ، از آقای خسروی به دلیل بی اخلاقی و بی جنبگی افرادی که از فوتبال تنها شوت کردن توپ را یاد گرفته اند و با زیر پاگذاشتن اخلاق و ادب موجب بدنامی ورزش شهرشان می شوند پوزش می طلبد.

جمعی از اهالی فوتبال انار در پیامی ضمن تبری از این حرکت ناشایست ، از علی خسروی دلجویی کردند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

اناری یکشنبه 25 ژوئن 2017 - 2:47 ب.ظ

آبروی فوتبال انار رو بردن فتوتیا

دهه 60 ی یکشنبه 25 ژوئن 2017 - 3:57 ب.ظ

فتوتیا اگه فوتبال رو ول نمیکنید لااقل حیا کنید و اسم تیمتون رو عوض کنید ای ناجوامردان پر ادعا..
اق

فوتبالی یکشنبه 25 ژوئن 2017 - 7:15 ب.ظ

حق فتوت خورده شد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی