شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در جلسه کانون مداحان شهرستان انار بر ساماندهی امور بانوان مبلغه تاکید کرد و گفت :ابتدا باید با شناسایی بانوان مبلغه و مداح، برنامه ساماندهی آنها در شهرستان انار آغاز شود…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در جلسه کانون مداحان شهرستان انار بر ساماندهی امور بانوان مبلغه تاکید کرد و گفت :ابتدا باید با شناسایی بانوان مبلغه و مداح، برنامه ساماندهی آنها در شهرستان انار آغاز شود.

وی افزود:مداحان محترم باید با مطالعه بیشتر احکام شرعی و زندگی ائمه اطهار ، مصائب اهل بیت علیهم السلام را به نحو صحیح برای مردم بیان کنند .
در این جلسه پیرامون مراسم اربعین سید الشهدا(ع)در شهرستان انار صحبت شد و مقرر گردید کانون مداحان شهرستان انار با صدا و سیمای استان کرمان و اداره محترم اوقاف و امور خیریه در برگزاری مراسم اربعین همکاری نمایند.
در ادامه پیرامون آزمون مداحان و ثبت نام آنها در سامانه طوبی صحبت شد و مقرر گردید با در اختیار گذاشتن منابع لازم آزمون مداحان برگزار شود.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی