یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

امام جمعه انار گفت : موکب اربعین حسینی که متعلق به مردم ولایتمدار شهرستان انار است در ایام اربعین شهادت امام حسین علیه السلام در کربلا از هزاران زائر حسینی پذیرایی خواهد کرد که نیاز به کمک های نقدی و غیرنقدی و نذورات مردم بزرگوار شهرستان انار دارد.

به گزارش انارما، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به نهضت عاشورا و قیام خونین حضرت سیدالشهدا علیه السلام گفت: نهضت عاشورا در کربلا بذر و نهالی بود که کاشته شد و نتیجه آن در عصر ظهور حضرت مهدی (ع) محقق خواهد شد.

وی افزود:امام زمان (عج) در زمان قیام، یاران پاکباز و مخلص عاشورایی مانند شهیدان مدافع حرم و شهید محسن حججی ها می‌خواهد که حتی در غربت و اسارت در چنگال یزیدیان به فرمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام لبیک گفتند .

امام جمعه انار در ادامه به بینش و بصیرت شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت :شهید محسن حججی ثابت کرد علی رغم تبلیغات مسموم دشمنان در انتخاب راهش دقیق و آگاهانه بوده و شهادتش نه تنها ایران بلکه دنیای اسلام را تحت تأثیر قرار داد.

وی با تجلیل از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:نیروی مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تقدیم ۱۳ هزار شهید در دفاع مقدس و دفاع از امنیت مردم و تقدیم بیش از ۲۲ هزار جانباز، مهمترین وظیفه خود را که استقرار نظم ، امنیت، تامین آسایش عمومی ،نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به بهترین وجه انجام داده است.

امام جمعه انار در ادامه گفت: روز یازدهم محرم روز«اسراء ومفقودان» یادآور اسارت خاندان وحی و نبوت می باشد که آزادگان و اسرا و مفقودین دفاع مقدس هم با پیروی از اسرای کربلا حماسه های به یاد ماندنی خلق کردند و دشمنان سیه روی را رسوا نمودند .

حجت الاسلام منتظری هر طرحی که موردحمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا باشد را مردود دانست و گفت:  طرح همه پرسی در جهت استقلال کردها با حمایت جدی صهیونیست‌ها همراه بوده که در این موقعیت حساسی که دنیای اسلام در حال مقابله با تکفیری ها و داعشی هاست به صلاح جهان اسلام نمی باشد.

امام جمعه انار موکب اربعین حسینی شهرستان انار در کربلا را افتخارمردم ولایتمدار شهرستان انار دانست و گفت: موکب اربعین حسینی که متعلق به مردم ولایتمدار شهرستان انار است در ایام اربعین شهادت امام حسین علیه السلام در کربلا از هزاران زائر حسینی پذیرایی خواهد کرد که نیاز به کمک های نقدی و غیرنقدی و نذورات مردم بزرگوار شهرستان انار دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی