یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

با حضور جمعی از مسئولین بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) انار افتتاح و ۴واحد مسکونی برای پزشکان به بهره برداری رسید…

به گزارش انارما ، صبح دیروز پنجشنبه ۱۳مهر طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) انار  افتتاح  و ۴واحد مسکونی برای پزشکان به بهره برداری  رسید.

اسماعیلی ندیمی مسئول دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار انارما گفت:رادیو گرافی قبلی بیمارستان انار بصورت آنالوگ بوده اما اکنون با راه اندازی سیستم جدید ، رادیولوژی به شکل دیجیتال در انار انجام می شود که قابلیت تغییر رنگ عکس در کیفیت بالا و همچنین امکان ارسال تصاویر به رفسنجان و شهر های دیگر  با توجه به راه اندازی سیستم فکس وجود دارد.

وی یا بیان اینکه  ۵۵۰میلیون تومان برای راه اندازی بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان انار هزینه شده است گفت:تمامی این هزینه ها از محل اعتبارات دولتی و دانشگاه علوم پزشکی تخصیص یافته است.

رئیس علوم پزشکی رفسنجان در خصوص افتتاح ایستگاه اورژانس امام حسین(ع) گفت: ساختمان این مرکز توسط خیرین گرانقدر احداث شده و در عوض تامین منابع انسانی ، آمبولانس و وسایل مورد نیاز به عهده دانشگاه خواهد بود.

اسماعیلی در پایان با اشاره به بکارگیری پزشکان متخصص و متعهد در شهر انار گفت:پیگیر هستیم تا پزشکان با تخصص بالا به انار بیایند و  در صورت امکان با توجه به افزایش مراجعین ،  امکان افزایش روز های حضور پزشک در انار میسر می شود.

لازم بذکر است در این سفر یک روزه رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به انار ۴ واحد مسکونی برای پزشکان متخصص در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) که به همت خیرین گرانقدر شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان ساخته و توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعتباری حدود ۱۰۰میلیون تومان تجهیز گردی به بهره برداری رسید و همچنین طی مراسمی از زحمات خیرین شهرستان انار تجلیل بعمل آمد.

 

ل 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی