دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

بسیج ، منطقی است ؛ منطقی می اندیشد و منطقی عمل می کند .منطق بسیجی منطق قرآن وپیروی از ولایت است هرچندمعاندان بخواهند طور دیگری آن رامعرفی کنند

به گزارش “ انارما “؛  احمد مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار  در بین خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان انار که با هفته بسیج مقارن بود ضمن تبریک هفته بسیج و نابودی داعش بدست نیروهای مقاومت بیان کرد: در کلام رهبر انقلاب تنها برای توصیف بسیج از شجره طیبه استفاده شده است و پدیده ای است که دایماً در حال تکامل و حیات و موجودی طیب است که آثار وضعی و برکات وجودی آن دامنه زندگی بشریت را فرا می گیرد، بنابر این بسیج شجره طیبه ای است که دائماً در حال تکامل و خدمت به بشریت است.

سرهنگ مرادی زاده در ادامه افزود: بسیج ، منطقی است ؛ منطقی می اندیشد و منطقی عمل می کند .منطق بسیجی منطق قرآن وپیروی از ولایت است هرچندمعاندان بخواهند طور دیگری آن رامعرفی کنند یکی از کارهایی که دشمن علیه بسیج می کند ، این است که وانمود کند بسیجی غیر منطقی است و حرف حساب سرش نمی شود؛ این ، دروغ و تهمت است .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار گفت : دشمنان از هرفرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، در یک کلام می خواهند نظام و رهبری تضعیف شود و البته ما هم از هر فرصتی برای دفاع از انقلاب و ضربه زدن به آنها استفاده می کنیم و ان شالله که در این راه پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی