شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار به ریاست فرماندار انار و با حضور امام جمعه شهرستان  وجمعی از مسئولین و دهیاران برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ، اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار به ریاست زهرودی فرماندار انار و با حضور حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان  وجمعی از مسئولین و دهیاران برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ضمن خیر مقدم به مهندس زهرودی فرماندار شهرستان انار اظهار داشت: همه مسئولین شهرستان وظیفه شناس و اماده خدمت رسانی هستند و انشاالله با حضور شما در شهرستان پیشرفتهای خوبی  را داشته باشیم.

وی به حوادث اخیر و فتنه های دشمن اشاره نمود و گفت: در فتنه ها و آشوب ها ملت انقلابی و سرافراز ایران با جبهه ای از ضد انقلاب ، منافقین، سلطنت طلب ها و تکفیری ها و حامیان خارجی آنها به ویژه آمریکا و اسرائیل روبرو می شود .

وی افزود :تنها راه حل مشکلات روش های مسالمت آمیز است و اغتشاش و آشوب نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه گره های کور دیگری را بر مشکلات قبل می افزاید . در ادامه مهندس زهرودی فرماندار انار گفت:شما مدیران را در حوزه کاری،نسبت به نظم و انظباط کاری و مدیریت مجموعه کاری توصیه می کنم و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهید و ارباب رجوع را توجیه و راهنمایی کنید و پیگیر کار ارباب رجوع باشید تا حتما کار انجام شود.

وی گفت: ما مدیون مردم هستیم و باید پاسخگو باشیم و باید حافظ خون شهدا و در خدمت مردم و نظام باشیم و قطعا رضایت مردم،رضایت خدا را در پی خواهد داشت.

زهرودی فرماندار انار افزود: شهرستان انار از موقعیت خیلی خوبی برخوردار است  و با توجه به خشکسالیها،کمبود منابع آب و تک محصولی بودن منطقه  باید برنامه ریزی جامعی داشته باشیم و همایشهای سرمایه گذاری در شهرستان  برگزار کنیم و در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید و صنعت  گامهای موثری برداریم ،تا از تک محصولی خارج شویم.

این مقام مسئول افزود: شهرک صنعتی انار نیاز به حمایت دارد و باید بکوشیم زیر ساختهای آن را کامل کنیم و واحدهای فعال را پشتیبانی و واحدهای غیر فعال را فعال کنیم.

وی در خصوص اینکه شهرستان انار از ابنیه تاریخی زیادی برخوردار است گفت:با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان و تردد روزانه توریستها از شهرستان، باید خانه های بوم گردی را در شهرستان فعال و مرمت و احیای آثار تاریخی شهرستان را در دستور کار خود قرار دهیم.

فرماندار اناربیان داشت: شهرستان انار از نیروی جوان و تحصیل کرده خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در خصوص روستاها افزود: در بخش اشتغال در روستاها باید از ظرفیتهای ایجاد شده از قبیل تسهیلات خود اشتغالزایی روستایی استفاده کنیم  وبرای جلوگیری از مهاجرت روستاها به شهرها،باید جاذبه های تفریحی و رفاهی ایجاد کنیم.

زهرودی اظهار داشت: وضعیت ادارات شهرستان را از لحاظ پدافند غیر عامل تقویت کنیم و اگر موردی است،هماهنگ و به سرعت برطرف شود.

فرماندار انار در پایان اظهار داشت: هیچ اداره ای بدون هماهنگی حق قطع انشعابات گاز،برق و آب ادارات دولتی در شهرستان را ندارد و تمامی دستگاههای اجرایی با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی