یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

جشنواره برترین های صالحین با معرفی بسیجیان و مربیان برتر صالحین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) انار برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان انار در جمع برترین های صالحین نیز ضمن خیر مقدم گفت: بنا به  فرمایش مقام معظم رهبری این حلقات صالحین، از کار های بسیار خوب و برجسته است که گسترش کمّی و کیفی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار با اشاره به برنامه های بسیج در بحث راهکارهای تربیتی  مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: با  راه اندازی حلقه های تربیتی صالحین، تهدیدات و آسیب ها را در حوزه مأموریتی خود مورد تجزیه و تحلیل  قرار می دهند و ارائه راهکار به مقابله با جنگ نرم دشمن می پردازند که در این زمینه موفق بوده است.

مرادی زاده در ادامه گفت: در راستای محرومیت زدایی ، در بحث اعطلای بسیج ، خصوصا برنامه های بسیج سازندگی که از رویکردها و برنامه های اصلی قرار گرفته است ، تشکیل و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه است.

مرادی زاده خاطر نشان کرد : امسال در این راستا به تعداد ۸ صندوق های قرض الحسنه مردمی توسط خود مردم در نقاط شهری و روستایی راه اندازی شده است و عمده کار این صندوق ها ، مشارکت مردم ، در راستای کمک به خود مردم می باشد.  

در پایان این مراسم از ۱۲ نفر از برترین های تعلیم و تربیت جشنواره صالحین شهرستان و ۶ نفر از سرگروه های پیشنهادی این جشنواره و از ۲ حلقه برتر صالحین نیر تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی