دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

اولین جشنواره فیلم فجر انار همزمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کشور با اکران ۱۸ فیلم در سینما شهر انار برگزار خواهد شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ علی رحیمی راد شهردار انار در نشست خبری بعدازظهر امروز دوشنبه نهم بهمن ماه با اصحاب رسانه شهرستان گفت: فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در راستای عدالت و توسعه فرهنگی از ۱۴ بهمن تا ٢٢ بهمن ماه همه روزه در سه سانس همزمان در سراسر کشور اکران می شوند.

وی تاکید کرد: سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کشور در انار با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار خواهد شد که با حضور مسئولین استانی و بازیگران نامی کشور همراه خواهد بود.

وی افزود: امسال ٢٢ فیلم به بخش سودای سیمرغ راه پیدا کردند و تلاش شده است از این تعداد ۱۸ فیلم از برترین آثار ارائه شده در جشنواره فیلم فجر در سینما شهر انار ، اکران و پخش شود که محل اکران فیلم ها در این شهرستان ،میدان بسیج به سمت بلوار جمهوری اسلامی-سینما شهرانار برگزار می گردد.

رحیمی شهردار انار با اشاره به فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر از  طریق اینترنتی تاکید کرد: علاقه مندان به خرید اینترنتی بلیت و تماشای فیلم های فجر می توانند به سایت سینما تیکت مراجعه کنند.

وی در ادامه افزود ساعات اکران فیلم های جشنواره در انار ۱۰صبح برای کودکان و نوجوانان که به صورت رایگان و ۱۶:۳۰ ظهر و ۱۹ عصر است و فیلم های معمول سینما شهر نیز هرشب ساعت۲۱اکران می شود.

شهردار انار در این نشست برگزاری همزمان این جشنواره با ایام دهه فجر برای اولین بار در شهرستان را نقطه عطفی دانست و اظهار داشت: در این زمان یکی از نگاه های مهم مردم به سوی جشنواره فیلم فجر بوده است لیکن  فرصتی بزرگ برای رونق شهرستان انار خواهد بود.

رحیمی در پایان افزود : برنامه اکران فیلم‌های جشنواره در سینما شهر انار متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی