یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

مراسم بزرگداشت سومین روز خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی انار با حضور مسئولین مردم ولایت مدار اساتید و کارکنان و دانشجویان شهرستان انار در مسجد ولی عصر(عج) این دانشگاه برگزار گردید..

به گزارش انارما ، مراسم بزرگداشت سومین روز خاکسپاری  شهید گمنام در  دانشگاه آزاد اسلامی انار با حضور مسئولین مردم ولایت مدار اساتید و کارکنان و دانشجویان شهرستان انار در مسجد ولی عصر(عج)  این دانشگاه برگزار گردید .

در این مراسم حجه الاسلام رمضانی امام جمعه  رفسنجان اظهار داشت د:شهادت هنر مردان خداست و این مجلس به یاد شهید گمنام و والامقامی است که در این مرکز علم و دانش آرام گرفته است و فرهیختگان،اعضاء هیات علمی و دانشجویان در جمع خود مهمان ارزشمندی دارند .

وی  افزود:شهدای گمنام دارای محبوبیت بیشتری هستند و از اهمیت بالاتری برخوردارند و شهدا از یک خانواده بزرگ هستند که دارای برکات عظیم بوده و مردم و انقلاب از آن بهره می گیرند .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :این شهدا راه مشخص داشته اند راه آنها احیا دین و اسلام و در یک کلمه برای خدا رفته اند امنیت این کشور به دست شهدا تامین شدو نظام و انقلاب به خون بابرکت این شهدا ادامه دارد و خواهد داشت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی