پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | Thursday 23 May 2024

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، شهردار انار، رئیس انجمن هنرهای نمایش کرمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر انار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار، تفاهم نامه ی ساخت پلاتوی شهرستان انار امضا شد ..

به گزارش انارما، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، شهردار انار، رئیس انجمن هنرهای نمایش کرمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر انار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار، تفاهم نامه ی ساخت پلاتوی شهرستان انار امضا شد .

علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست گفت: شهرستان انار پیشینه و ظرفیت خوبی در حوزه نمایش دارد و هنرمندان تئاتر آن بارها در جشنواره های مختلف درخشیده و صاحب مقام شده اند. این مطالبه و خواست به حق نیز وجود دارد که مسوولان نیز، زیرساخت ها ی لازم را برای تسریع این جریان مثبت فرهنگی و هنری ایجاد نمایند.

وی گفت: ساخت این تماشاخانه در شهرستان انار می تواند آغازگر حرکت های مثبت و پر شتابی باشد که در حوزه نمایش این شهرستان قابل پیش بینی خواهد بود.

در ادامه شهردار انار افزود: شهرداری تلاش کرده است با تعامل با سایر دستگاه ها در زمینه ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری شرایط مناسب و قابل قبولی برای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر این شهر فراهم آورد.

انارکی محمدی رئیس شورای شهر انار نیز با اشاره به ظرفیت های متعدد هنرمندان این شهرستان گفت: ساخت این تماشاخانه می تواند در حوزه آموزش هنرهای نمایشی نیز گام موثر و رو به جلو باشد.

در این نشست مقرر شد  مالکیت مجموعه تماشا خانه شهرستان اناردر اختیار شهرداری انار باشد و بر اساس تفاهم نامه به مدت ده سال جهت بهره برداری در اختیار انجمن هنرهای نمایشی قرار گیرد.

این تفاهم نامه  با هدف اعتلای هنر نمایش و دسترسی هنر نمایی به فضای تخصصی تئاتر در شهرستان ها منعقد گردید.در پایان این مراسم تفاهم نامه ساخت تماشاخانه شهرستان انار به امضای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، شهردار انار و رئیس انجمن نمایش استان رسید.
انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی