جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | Friday 24 May 2024

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار گفت:  بی حجابی ارمغان میراث جاهلیت و سوغات غربی‌ها به ملت ایران بوده است و هدف از ترویج بی حجابی زمینه سلطه استعماری و نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب را فراهم می‌سازد.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار به خروج آمریکا و توطئه براندازی نظام با همکاری منافقین و ضد انقلاب اشاره کرد وگفت: به مدد الهی ایران اسلامی امروز چنان جایگاه قوی و مقتدرانه ای دارد که توان ایستادگی در برابر هر تهدید نظامی یا تحریم اقتصادی را دارد.

وی افزود : مقابله با تحریم های اقتصادی و تهدیدات نظامی نیاز به صبرو مقاومت، تقوا ، اعتماد به نفس و اعتماد به مردمی که در ۴۰ سال گذشته در مقابل انواع تهدیدات و تحریم ها ایستادگی کردند .

وی افزود :باید مسئولان و مدیران نظام از شعارها و وعده های توخالی پرهیز نموده و مردم را با عمل امیدوار کنند.
حجت الاسلام منتظری با اشاره به ولادت حضرت معصومه و روز دختر گفت: دختران گرانقدر سرمایه های ارزشمند جامعه ما هستند پدران و مادران در قبال فرزندان به ویژه دختران مسئول هستند.

حجت الاسلام منتظری به جایگاه شورای نگهبان در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی که ضامن اسلامیت و نگهبان قانون اساسی است شورای محترم نگهبان است .
وی افزود : آنهایی که با نهاد شورای نگهبان مخالفت می‌کنند با اسلامیت نظام مخالفت دارند.

امام جمعه شهرستان انار به سالروز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات برجسته بهزیستی کشور این است که افراد کم توان، ناتوان، افراد دارای معلولیت ها و مشکلات فردی و خانوادگی را از سنین پایین تا بزرگسالی تحت مراقبت قرار می دهد .
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی خدمات بسیار مهمی از جمله حمایت در برابر حوادث و بیماریها ،مستمری های بازنشستگان ،از کار افتادگان و بازماندگان و تامین هزینه های درمانی انجام می دهد.

حجت الاسلام منتظری حجاب را از احکام ضروری اسلام دانست و گفت : عموم مسلمانان در موضوع حجاب اتفاق نظر دارند و منابع تاریخی نشان می دهد که پیش از اسلام هم موضوع حجاب یک شاخصه اصالت و نجابت زنان به شمار می رفته است .

وی افزود: در ایران باستان قبل از حضور دین اسلام ، حجاب به عنوان نماد پاکی و پاکدامنی به شمار می رفته است وی گفت: از نظر اسلام حجاب وسیله‌ای برای صیانت گوهر والای عفاف و پاکدامنی زنان مسلمان به شمار میرود.

حجت الاسلام منتظری گفت : بی حجابی ارمغان میراث جاهلیت و سوغات غربی‌ها به ملت ایران بوده است و هدف از ترویج بی حجابی زمینه سلطه استعماری و نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب را فراهم می‌سازد.

حجت الاسلام منتظری افزود : متاسفانه علی رغم تهاجم فرهنگی دشمن در کشور تعدادی در ترویج بدحجابی و بی حجابی عمله و کارگزار دشمن شده اند.
وی افزود: در هر کشوری خط قرمزهای وجود دارد که باید رعایت شود.

وی گفت : منافقین و دشمنان اسلام و صدها رسانه بیگانه اعم از ماهواره ها، فضای مجازی و سایت های اینترنتی مغز و ایمان جوانها را هدف قرار داده اند.

وی مزاحمتهای کاروانهای عروسی را تضییع حق الناس دانست و گفت :انفجارات و ترقه ها و بوقهای ممتد و ایحاد سر و صداها تا بعد از نیمه شب تضییع حق الناس و موجب دعای خیر مردم برای عروس و داماد نخواهد شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی