دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

نتایج آزمون سراسری کلیه رشته ها در سال ۹۷ از شامگاه سه شنبه ۹ مردادماه بر روی تارنمای سازمان سنجش قرار گرفت.اسامی نفرات برتر منتشر گردید اما برخی از نفرات نیز در مناطق ۲و ۳کشور از رتبه های خوبی برخورداربودند.

به گزارش ” انارما ” ؛ اگرچه برای دسترسی به منابع رسمی نتایج سایت سازمان سنجش اصلی ترین مرجع  میباشد و هر فرد شخصا می تواند به رتبه خود دسترسی پیداکند اما برخی از آموزشگاه های برگزار کننده کنکور برای تبلیغات خود اقدام به انتشار اسامی می کنند و  هم چنین اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در حال حاضر مهم ترین روش های دسترسی میباشد.

براساس این گزارش خبرنگار ما در شهرستان انار برخی از رتبه های برتر این شهرستان که تاکنون  دراختیار این رسانه قرار گرفت عبارتند از :

🔷گروه آزمایشی علوم تجربی

۱٫ حسین محمدنیا ۵۹ ایثارگران
۲٫ مهدی کمسفیدی ۱۰۳۹منطقه۳
۳٫ سیدعباس رضوی ۱۴۰۰منطقه۳
۴٫ معظمه عسکری ۱۴۱۰منطقه۳

🔷گروه آزمایشی علوم ریاضی

۱٫ صدیقه مهرعلیزاده ۳۲۵ منطقه۳
۲٫ حجت ابوترابی : ۹۲۴ منطقه۳
۳٫ سیدمحمد صابری ۱۲۴۸ منطقه۳

🔷گروه آزمایشی هنر

۱٫ مهدیه شهشهانی ۱۳ایثارگران
۲٫ زهرا عسکری چاورچی ۵۴ منطقه ۳
۳٫ مریم رئیسی ۳۴۹منطقه۳
۴٫ زهرا زعیم حسینی رتبه ۳۸۷ منطقه ۳
۵٫ نوشین اسدی رتبه ۱۷۰۲ منطقه ۳
۶٫ فاطمه محرابیان رتبه ۱۷۹۲ منطقه ۳

🔷‌گروه آزمایشی علوم انسانی

۱٫ فاطمه افضلی ۴۹۹منطقه۳
۲٫ هانیه پیکار ۵۱۸منطقه۳
۳٫ سیدرسول رضوی ۷۸۴ ایثارگران

 

اگرشما هم در اطرافیان خود کسی را سراغ دارید که در آزمون کنکور سراسری امسال رتبه قابل قبولی را کسب نموده با آی دی تلگرام ” @Anarma ” و یا از طریق ایمیل به نشانی ” Anarma67@yahoo.com  ما را مطلع سازید تا این رسانه در راستای توجه به فرهنگ علمی و به نشانه قدرشناسی از دانش آموزان پرتلاش در انتشار آسامی آنها گامی برداشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی