یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت طرح سوال و استیضاح مقامات اجرائی باعث می شود که رویکردهای اقتصادی و سیاسی غلط کنار گذاشته شده و خسارت های گذشته جبران شود .

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت گفت : این که نمایندگان مجلس رئیس جمهور منتخب ۲۳ میلیون رأی را در مجلس احضار و از اوسوال می کنند و رئیس جمهور هم با خونسردی و متانت سوالات را پاسخ می دهد به معنای مردم‌سالاری دینی است.

 

وی افزود :حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سوالات نمایندگان مردم در واقع تجلی مردم سالاری دینی است و نشان می دهد که مجلس در راس امور است.

 

وی در ادامه گفت :حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخ گویی به سوالات نشان داد که نظام اسلامی نظام پاسخگویی است.

 

وی افزود :طرح سوال و استیضاح مقامات اجرائی باعث می شود که رویکردهای اقتصادی و سیاسی غلط کنار گذاشته شده و خسارت های گذشته جبران شود .

 

حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت ولادت با سعادت امام کاظم علیه السلام گفت :امام کاظم علیه السلام علاوه بر عبادت و مناجات با خداوند، از سنین جوانی به کار و تلاش اهمیت می داد و در مزرعه پدرشان کارکرده و در کنار سایر کارگران در برابر آفتاب ، به کشاورزی می‌پرداخت واقعاً آن حضرت در موضوع کار و تلاشگری الگو و نمونه بود.

 

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز به شرح نزول سوره مبارکه انسان اشاره نمود و گفت :جریان تاریخی اهلبیت (ع)در بخشیدن سه شب افطاری به یتیم و فقیر و اسیر ، بهترین درس برای شیعیان آنهاست که علیرغم فقر و نداری باز بخشش به نیازمندان فراموش نشود .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی