شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

خلیلی نژاد اعلام کرد  : نوید به مردم شهرستان انار باتلاش شورای شهر و شهرداری و پیگیریهای اعضای شورای تامین به زودی شهرستان انار به دوربینهای کنترل ترافیکی و امنیتی پلیس تجهیز خواهد شد  و در روستاها نیر شورا ها همکاری نمایند تا این اقدام مهم در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و …صورت پذیرد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته اعلام کرد :  امام حسین (ع)برای امر به معروف و نهی از منکر خود و خانواده اش را فدا کرد،اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه نیروی انتظامی به نوعی همان امر به معروف ونهی از منکر است و از آمران و ناهیان از  منکر حمایت میکنیم وازشماتت بدخوهان هراسی نداریم .
سرهنگ خلیلی نژاد اعلام کرد: ما به عنوان خدمتگزار مردم و نظام با اراده ای پولادین و تلاشی جهاد گونه از جان ,مال و ناموس مردم دفاع میکنیم و به کسی اجازه نخواهیم داد تلاش شبانه روزی پلیس را زیرسوال ببردو هیچ فضای تبلیغاتی مسموم کننده ای نمیتواند پلیس را ازتلاش روز افزون برای صیانت از مردم بازدارد و این پلیس همان پلیسی است که سال و ماهی نیست که برای امنیت کشور شهید ندهد.
وی خاطر نشان کرد : تعامل دو سویه و ارتباط مطلوبی میان مردم و پلیس  وجوددارد،ومطلوب‌ترین خدمات انتظامی به مردم راهبرد اولویت دار نیروی انتظامی است؛ همواره ” اخلاق مداری، حسن خلق و برخورد شایسته ” با مراجعه کنندگان در نیروی انتظامی مورد تأکید است و از مردم می خواهیم در موضوعات امنیتی و ترافیکی پلیس را یاری نمایندو قدردان زحمات و از خودگذشتگی های پلیس باشند و به ماموران قانون احترام بگذارند و بدانند همیشه اجرای قانون مقدم بر هر چیز است.
این مقام مسئول گفت: مبارزه جدی و بی امان  با خرده فروشان مواد مخدر ,مبارزه با سارقین ,جمع آوری و طرد اتباع بیگانه و برخورد با مخلان نظم و امنیت  از اولویتهای برنامه کاری بنده در شهرستان انار است و مردم می توانند گزارشات خود را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.
فرمانده انتظامی انار گفت : خطاب بنده به هنجار شکنان,مجرمان  و مخلان نظم و امنیت  این است که  امیدواریم که توبه کرده و به جامعه برگردند در غیر این صورت برخوردی قاطع و سخت در انتظار آنان است و برخی افراد که رافت اسلامی شامل حال آنان شده و به جامعه برگشته و آرامش را انتخاب کرده اند در صورت تکرار جرم توسط این افراد برخورد سخت قضائی و انتظامی با آنان خواهد شد .
وی در ادامه بیان کرد : بسیج  سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد .
خلیلی نژاد اعلام کرد  : نوید به مردم شهرستان انار باتلاش شورای شهر و شهرداری و پیگیریهای اعضای شورای تامین به زودی شهرستان انار به دوربینهای کنترل ترافیکی و امنیتی پلیس تجهیز خواهد شد  و در روستاها نیر شورا ها همکاری نمایند تا این اقدام مهم در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و …صورت پذیرد.
“سرهنگ خلیلی “فرمانده انتظامی شهرستان انار در بخشی ازسخنان خود  در جمع نماز گران نماز جمعه گفت : رسانه ها چشم بینای جامعه اند خبرنگاران با انعکاس به موقع اخبار و بیان مشکلات شهروندان به پلیس، نقش موثری در رفع بسیاری از ناهنجاری ها دارند و به ارتقای امنیت هم کمک می کنند و نیاز به همکاری بیشتر آنان در شهرستان انار هستیم  نگاه پلیس به رسانه‌ها  نگاهی همراه با فرصت است نه تهدید و انشاءالله از ظرفیت رسانه‌ها در راستای اهداف ناجا و ارتقاء امنیت عمومی استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی