شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

صبح امروز دهم مهرماه به مناسبت هفته ناجا نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان انار  با حضور جمعی از خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” صبح امروز دهم مهرماه به مناسبت هفته ناجا نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان انار  با حضور جمعی از خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد : برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجا از روز جمعه ۱۳ مهرماه شروع و تا پنج شنبه ۱۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت در این هفته برنامه های متنوع و کاربردی از جمله شرکت پرسنل در دعای ندبه و برپایی ایستگاه سلامت و مشاوره حقوقی و خانوادگی در نماز جمعه و دیدار با خانوده شهدا عیادت از بیماران و چندین برنامه دیگر را در دستور کار خواهیم داشت.

 وی در ادامه گفت: جلسات ارتباط مستقیم با مردم در چند مرحله با حضور نیرو های انتظامی در مدارس را خواهیم داشت.

 وی در ادامه بیان کرد : اهم برنامه های این هفته افتتاح یک پروژه عمرانی در امین شهر و کلنگ زنی پاسگاه بیاض را خواهیم داشت و همچنین برنامه های اساسی در مورد تردد افغانی کش ها در دست انجام است و در روز دوشنبه صبحگاه مشترک در مدرسه رحیمی با دانش اموزان برگزار خواهیم کرد.

سرهنگ خلیلی در خصوص افزایش نیروهای انتظامی در سطح شهر عنوان کرد : افزایش نیروهای انتظامی در سطح شهر مبنی بر وجود ناامنی نخواهد بود .

وی از اقدامات انجام شده در روزهای اخیر عنوان کرد و گفت : مقادیر زیادی مواد مخدر در سطح شهر انار کشف و خرده فروشان دستگیر و خانه های ان ها نیز پلمپ گردیده است.
فرمانده انتظامی انار همچنین در خصوص حضور افاغنه در این شهر گفت : شهر انار شهر ممنوعه برای افاغنه است  و حضور هر نوع افاغنه در این شهر ممنوع و قابل پیگیری است.

وی در پایان ، حضور بر مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدای شهرستان را محور عمومی و اصلی برنامه های این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی