چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024

امام جمعه انار گفت : دشمنان بدلیل شکست های پی در پی به شدت خشمگین بوده و تمام سعی و تلاششان این است که از درون کشور به کشور و مردم ضربه بزنند .

به گزارش ” انارما” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: باید از همه دانش ها و فناوری های جدید استفاده کرد که عقب ماندن از دانش های جدید موجب ذلت و عقب ماندگی کشور خواهد شد.

وی به احتمال وقوع فتنه در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت : از ویژگی های برجسته رهبر حکیم و بیدار ملت ایران حضرت امام خامنه ای این است که از بروز حوادث تلخ و توطئه‌های دشمنان خبر می‌دهند .

وی ادامه داد:دشمنان بدلیل شکست های پی در پی به شدت خشمگین بوده و تمام سعی و تلاششان این است که از درون کشور به کشور و مردم ضربه بزنند .
امام جمعه شهرستان انار گفت :هرچه هوشیاری مردم به اتفاقات و حوادث آینده بیشتر باشد بطور قطع از احتمال وقوع فتنه و هزینه‌های آن کاسته می شود. .
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت:مسئولان نظام هرگز نباید به برنامه‌ها و توصیه‌های غرب اعتماد کنند.

وی افزود:داستان برجام باید یک تجربه عبرت آموز برای مسئولان باشد.
وی افزود:در قضیه برجام علیرغم همه ی وعده هایی که داده شد صنعت هسته ای تعطیل و تحریم ها افزایش پیدا کرد ، ارزش پول ایران کاهش پیدا کرده و دلار از ۳۵۰۰ تا ۱۹۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرد؛ کارخانجات و کارگاه ها با مشکل اساسی مواجه شد ، قیمت مسکن، خودرو ، سکه و لوازم خانگی بطور سرسام آوری افزایش پیدا کرد.

وی افزود :هرگونه فشار برای تصویب لوایح چهارگانه به صلاح و مصلحت نظام اسلامی نیست و نباید برای رضایت غربی‌ها خسارات غیر قابل جبران را به کشور وارد کرد.

حجت الاسلام منتظری به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:یکی از اصلی‌ترین شعار های مردم استقلال کشور و عزت مردم بود که قبل از انقلاب تمام اختیارات کشور به دست بیگانگان بود .
حجت الاسلام منتظری گفت :امروز داشته‌های ملت ایران بعد از ۴۰ سال در حوزه‌های مختلف از جمله استقلال کشور و عزت مردم ، قدرت نظامی و پیروزی های منطقه ای از دورانی که خبری از انتخابات در این کشور نبود تا ۴۰ سال مردم سالاری دینی، از بی‌سوادی اکثریت مردم تا شکوفایی در علم و فناوری و پیشرفت های اقتصادی، آزادی و رشد دینی و معنوی جامعه در میان نسل جوان را وقتی با حکومت ۳۷ ساله پهلوی مقایسه کنیم درمی‌یابیم که با وجود همه دشمنی های نظام سلطه با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، در گذشته ایران کجا بوده و امروز در کجا هست.

حجت الاسلام منتظری در پایان خطبه ها گفت :درگذشت پدر بزرگوار فرماندار شهرستان انار را به ایشان و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت الهی را مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی