جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

 امام جمعه شهرستان انار در پیامی از عملکرد شهرداران انار و امین شهر به مناسبت روز شهردار تقدیر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد

به گزارش ” انارما ” ؛ امام جمعه شهرستان انار در پیامی از عملکرد شهرداران انار و امین شهر به مناسبت روز شهردار تقدیر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد:

متن این پیام بدین شرح است:

اسفند ماه سالروز شهادت نخستین شهردار شهید مهدی باکری روز شهردار نامگذاری شده است. این روز فرصتی مناسب است تا از تلاش های شبانه روزی شهرداران عزیز و کوشای انارو امین شهر صمیمانه تقدیر نماییم.

بطور قطع شهرداران میتوانندنقش بسزایی در عمران وآبادانی شهرهاداشته باشند .

گام برداشتن شهرداران در جهت ارایه خدمات عادلانه و بی منت به مردم، یادآور تلاش های خالصانه آنها، و از سویی دیگر یاد آور پاسخگویی و مسئولیت های شهرداران در قبال مردم است.

اینجانب در آستانه میلاد مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) که مهمترین معیار حکومتی اش عدالت محوری و پرهیز از تبعیض بوده است با تبریک فرارسیدن روزشهردار،از زحمات و خدمات شهرداران انار و امین شهر آقایان مهندس رحیمی و مهندس ملانوری تقدیر و تشکر نموده و آرزو مندیم درسال جدید شوراهای محترم و شهرداران گرامی با بسیج همه امکانات موجود درجهت عمران و آبادانی شهرستان انار موفق و موید باشند.

توفیق و سربلندی شهرداران محترم و مجموعه خدمتگزاران پرتلاش را در شهرداری انار و امین شهر در راستای انجام رسالت بزرگ خدمت به مردم عزیزمان را از درگاه ایزد متعال خواستارم .

.منتظری امام جمعه انار

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی