دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ به دنبال انتشار خبر تحریف شده از ماجرای هتک حرمت به شهدای گمنام گلشن شهرستان انار خبرنگار انارما با ملاقات حضوری با افراد حاضر در صحنه ، شرح ماوقع را به صورت کامل به همراه عکس های مستند بدین شرح گزارش میکند: چند تن از بسیجیان شهرستان انار در […]

به گزارش ” انارما ” ؛ به دنبال انتشار خبر تحریف شده از ماجرای هتک حرمت به شهدای گمنام گلشن شهرستان انار خبرنگار انارما با ملاقات حضوری با افراد حاضر در صحنه ، شرح ماوقع را به صورت کامل به همراه عکس های مستند بدین شرح گزارش میکند:

چند تن از بسیجیان شهرستان انار در لحظه ی تحویل سال قرار گذاشته بودند سفره ی هفت سین را بر سر مزار شهدای گمنام گلشن پهن کنند و تحویل سال را در کنار شهدا بگزرانند.
تعداد این افراد در حدود چهار الی پنج نفر بوده و با توجه به شواهد آقای ع.م ساکن تهران در آن مکان حضور نداشته است .

 

در این میان فردی بنام عبدالله عبداللهی به هم اه خودرو لندکروز خود با اشاره به این افراد خواستار کنار روی و ترک محل میکند. سپس پای پله می ایستد و با شکستن درب ورودی مقبره شهدا را مسدود میکند. و زمانی که از خودرو پیاده میشود و خواستار حضور فرماندار،بخشدار،رییس پاسگاه میشود.
بسیجی ها به اعضای شورای روستا و پاسگاه و برخی مسئولین تماس میگیرند و در جریان این اتفاق قرار میدهند تا زمانی که نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کنند این افراد هفت سین خودشان را محیا می کنند. یکی از افرادی که بعدا در صحنه قرار گرفته و شاهد ماجرا میشود اقدام به شکستن شیشه خودرو خواهد کرد.

بعد از گذشت چندین ساعت وقتی که این فرد میخواهد از محل دور شود با اعتراض حاضرین جمع مواحه می شود و حتی با یکی از افسران نیروی انتظامی درگیر میشود و بعد از صورت جلسه قضیه فیصله یافته  و عبداللهی نیز بازداشت میشود.

لازم بذکر است فردی که با عنوان عضو شورا بنام ع . ج  در ساعات اولیه حضور نداشته و تمام صحبتهای وی اعم از مراسم یک فرد ساکن تهران و همچنین تذکر در مورد کرونا و این دست مسائل کذب محض بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 24 مارس 2020 - 3:38 ب.ظ

آقای …پیام داد که مردم مطلبو تو گروها پخش نکنین همه چی با ما پیگیری میکنیم
الانم که این یارو آزاد شده ..شما و دیگر مسئولین چه پیگیری کردید آقای …؟؟؟ چرا حرفای تو خالی میزنید ؟؟؟

نمیخواستید خبر پخش بشه که آبروتون نره…چرا اینقدر دو رو برخورد میکنید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی