سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

فرماندار‌ انار گفت : امسال هم در جلسه ای که با رئیس صدا و سیما داشتیم مقرر شد با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراسم عزاداری در‌صحن امام علی (ع) امامزاده به صورت زنده پخش شود.

به گزارش انارما؛ زهرودی فرماندار انار در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان در ۲۲شهریورماه گفت: وضعیت استان کرمان طبق اعلام‌ ستاد ملی همچنان قرمز است که باید رعایت نکات بهداشتی مدنظر باشد.

وی‌ با اشاره به بازدید سرزده از‌ مدارس شهرستان در هفته گذشته گفت: خوشبختانه اکثریت مدارس‌ و کادر آموزشی نکات بهداشتی و پروتکل های ابلاغی را رعایت میکنند.

زهرودی در‌ خصوص‌ فعالیت سرویس های مدارس در سطح شهرستان گفت: سرویس های مدارس باید قطعا پروتکل ها را رعایت کنند چرا که عدم رعایت مسائل بهداشتی باعث جلوگیری از ادامه فعالیت آنها خواهد شد.

فرماندار‌ انار در‌خصوص‌ اسکان کارگران فصلی گفت: مکانی برای اسکان کارگران در ابتدای جاده امینشهر در نظر گرفته و امکاناتی مهیا شده تا از‌ تردد کارگران در سطح شهر جلوگیری شود.

‌وی در ادامه بر نظارت و مدیریت بیشتر آرامستان های شهرستان تاکید کرد و گفت: نهاد های مربوطه بر برگزاری مراسمات ختم علی الخصوص در عصرپنجشنبه ها توجه داشته باشند و از تجمعات جلوگیری کنند.

زهرودی در‌ پایان با اشاره به برگزاری هرساله مراسم عزاداری اربعین‌همراه با پخش زنده تلویزیونی‌در انار گفت : امسال هم در جلسه ای که با رئیس صدا و سیما داشتیم مقرر شد با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراسم عزاداری در‌صحن امام علی (ع) امامزاده به صورت زنده پخش شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی