یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرقت باغات پسته با حضور فرمانده انتظامی شهرستان انار برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ فرمانده انتظامی شهرستان انار در این کارگاه برگماردن هرچه سریعتر نگهبانان قابل اعتماد در باغات پسته تاکید و بیان داشت: با توجه به مغزگیری محصول پسته باید اصول خودپیشگیری و خودمحافظتی جهت پیشگیری از سرقت دست رنج یکساله خود رعایت شود.

سرهنگ صادق نیک نفس با اشاره بر اینکه بیشتر سرقت ها در شب صورت می گیرد اظهار داشت: نگهبانان بایستی هوشیاری و مراقبت لازم را داشته باشند.

وی افزود: کشاورزان هم باید به طور ناگهانی از باغات پسته سرکشی و بر فعالیت نگهبان نظارت کافی را داشته باشند.

سرهنگ نیک نفس خاطر نشان کرد: عدم اعتماد ۱۰۰درصدی به افاغنه و بازگو نکردن اموال و دارایی تان به دیگران باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه پرداخت دستمزد به نگهبان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است به سایر ملاحظات امنیتی اشاره و تصریح کرد: از هم اکنون متصدیان، تمامی راههای فرعی در باغات را مسدود و یک راه جهت تردد باز و در آن مسیر نگهبان گمارده شود، نقل و انتقالات پسته در روز صورت گیرد و به مجهز بودن خودرو به ردیاب توجه و ماشین حامل پسته، اسکورت شود،انبارهای نگهداری پسته تمامی جوانب امنیتی را رعایت تا شاهد اتفاق های ناگوار برای صاحبان باغات پسته نباشیم.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی