یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

خطیب جمعه شهرستان انار گفت: بایدملت‌های مسلمان عملا جواب این مظلوم کشی در غزه رابدهند، وبه بیانیه محکومیت بسنده نکنند

حجت‌السلام علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی خطیب جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به عملیات طوفان‌الاقصی اشاره نمود و گفت: براساس آیات قرآن واسلام ناب محمدی، نابودی اسرائیل نزدیک است، وقی مادر موسی، موسی را به آب انداخت دو وعده به آن داد، وعده اول بچه‌ات را برمی‌گردانم وعده دوم او را از مرسلین پیامبران قرار خواهم داد، و وعده خداوند محقق شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: چه کسی تصور می‌کرد جوانان فلسطینی به نام اسلام به نیروهای غاصب حمله کنند، این اراده الهی امروز در حال تحقق است و حتما وعده الهی محقق خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اظهارکرد: رژیم صهیونیستی بر اساس چندین اصل پایه‌ریزی شده است، اصل بازدارندگی، که آنها به قدرتی برسند و کسی نتواند به آن‌ها حمله کند، اصل هشدار، که آن‌ها می‌خواستند مقاومت را غافلگیر کنند که خودشان گرفتار شدند واصل در قلمرو نقطه مقابل پیشروی کردن، که در جنگ غزه برعکس شد

وی در ادامه افزود: امروز فلسطینی‌ها موشک‌هایی دارند که دشمن را در بهت فرو برده است، فلسطین باید خودش اراده‌اش را قوی کند واز خود دفاع کند.

خطیب جمعه شهرستان انار با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه عنوان کرد: شما به مردم غزه گفتید به بیمارستان پناه ببرید بعد خودتان آن را بمباران کردید، در کجای عالم به بیمارستان حمله می‌کنند که رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه حمله کرد.

وی افزود: بایدملت‌های مسلمان عملا جواب این مظلوم کشی در غزه رابدهند، و به بیانیه محکومیت بسنده نکنند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی