جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

در اقدامی خداپسندانه، خانوادۀ خیر گرانقدر حوزۀ سلامت، مرحوم حاج علی جدیدی مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه ساختمان توسعهف و خانه پزشک بیمارستان ولیعصر (عج) اهداء کردند.

به گزارش #انارما ،طی جلسه ای در روز چهارشنبه ۲۷ مهر با حضور فرزندان خیر نیک اندیش و گرانقدر مرحوم حاج علی جدیدی و همچنین خانم دکتر حسنی رئیس کمیته خیرین ، دکتر فرح بخش رئیس بیمارستان ولیعصر و حسن جعفری مدیر بیمارستان در محل شبکه بهداشت انار ،مقرر شد مبلغ پانزده میلیارد ریال جهت ساخت خانه پزشک و تکمیل بخش سیتی اسکن بیمارستان از سوی خانواده خیرسلامت مرحوم حاج علی جدیدی پرداخت شود‌.

در این جلسه دکتر حسنی ضمن تشکر از خیر گرانقدر و با اشاره به روحیه ایثار گری خیرین ،که در جهت ارتقا سلامت جامعه دست یاری می دهند اظهار داشت: ما در جهت حفظ و صیانت از اعتماد خیرین سلامت در مسیر سلامت ،رفاه و برداشتن درد از دوش مردم فهیم و فرهیخته سخت تلاش خواهیم کرد.

دکتر حسنی همچنین در خصوص حساب بانکی کمیته خیرین شهرستان گفت: این حساب در یکی از شعب بانکی شهر انار افتتاح شده و ریالی از کمک خیرین از شهرستان خارج نخواهد شد‌‌.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی