جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

رمضان شریف گفت: رسانه‌های دشمن همیشه می‌خواهند داشته‌های ما را تخفیف دهند و افتخارات انقلاب و کشورمان را کمرنگ کنند

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، یازدهمین یادواره شهدای دهستان بیاض شهرستان انار با حضور رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان و جانبازان، در جوار شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، در دهستان بیاض برگزار شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: کسانی که راه شهدا را ترویج می‌کنند اجرشان از شهدا کمتر نیست

وی در ادامه افزود: امروزه همه‌ی دنیا به این موضوع اذعان دارد کاری که مردم ایران در دفاع مقدس کردند در جوامع بشری الهام بخش است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) راه جهاد را به ما نشان دادند و در استمرار آن تشویق کردند و راه عزت و رشادت را پیش روی ما گذاشتند.

وی در ادامه افزود: مردمان عراق حاضر نیستند به مقطع تاریخی کشورشان فکر کنند، اما در کشور ما بعد از سالها که پیکر مقدس شهدا به کشور می‌آید، احساس شوق و خوشبختی دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها امروزه راه مقاومت را انتخاب کرده اند، بیان داشت: ۷۵ سال بیت المقدس را اشغال کرده‌اند و مردم را زندان و تحقیر و به اعتقاداتشان توهین کردند ولی تدوام مواضع امام خمینی توسط رهبر معظّم انقلاب جریان فلسطین را مشخص می‌کند و جریان مقاومت، مردمان حماس مصمّم هستند سرنوشت مردم و کشورشان را در مبارزه با صهیونیستها به دست بگیرند.

شریف اظهار کرد: رسانه‌های دشمن همیشه می‌خواهند داشته‌های ما را تخفیف دهند و افتخارات انقلاب و کشورمان را کمرنگ کنند، دشمن می‌خواهد در فضای مجازی بهانه‌ای پیدا کند و کشور را زیر سؤال ببرد.

سخن‌گو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدا با اشاره به انتخابات گفت: انتخابات، فصلی است که می‌تواند دشمنان را ناامید سازد؛ اصل مشارکت در انتخابات را یک فریضه بدانید و هر شخصی می‌خواهد اسمش از صندوق به عنوان منتخب بیرون بیاید.

انتخابات فریضه‌ای است که می‌تواند ادامه راه شهدا باشد و سرنوشت کشور ما را تعیین کند؛ همه را به حضور در پای صندوقهای رأی دعوت کنید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی