دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | Monday 17 June 2024

سمینار انارشناسی در اواسط پاییز ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری انارما به نقل از روابط عمومی انجمن آوای رویش آبان شهرستان انار، نشست هم‌اندیشی سمینار انارشناسی روز گذشته دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور شماری از مسئولان استانی در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد.

در این نشست دکتر اکبری‌فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر، محمدعلی گلاب‌زاده رئیس مرکز کرمان‌شناسی، فرهی‌نژاد نماینده اداره کل میراث‌فرهنگی استان، دکتر مهرابی استاد دانشگاه، محمدرضا علیزاده مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و شماری از اعضای شورای مرکزی انجمن آوای رویش آبان حضور داشتند.

در این نشست، چارت اصلی سمینار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای برگزاری سیمار انارشناسی، «رئیس شورای سیاست‌گذاری» و «رئیس سمینار» تعیین شود و کمیته‌های علمی و اجرایی نیز ذیل آن فعالیت کنند.

در همین حال با توجه به اینکه عنوان «انار، دروازه گردشگری کرمان» در این سمینار محور اساسی خواهد بود، مقرر شد کمیته‌های سیمنار با تکیه به محور گردشگری فعالیت‌ها و اقدامات خود را پیش ببرند.

کمیسیون «گردشگری»، «فرهنگی و اجتماعی»، «کشاورزی و آب» و «صنعت و معدن» چهار کمیسیون این سمینار هستند که زیر نظر کمیته علمی فعالیت خواهند کرد.

سمینار انارشناسی در اواسط پاییز ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی