چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

تیم کاراته بانوان شهرداری انار در قالب تیم استان کرمان  با کسب ۱۳ نشان طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی کشوری را از آن خود کرد. به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، تیم کاراته بانوان استان کرمان  با کسب ۱۳ نشان طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی کشوری را […]

تیم کاراته بانوان شهرداری انار در قالب تیم استان کرمان  با کسب ۱۳ نشان طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی کشوری را از آن خود کرد.

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، تیم کاراته بانوان استان کرمان  با کسب ۱۳ نشان طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی کشوری را از آن خود کرد.

این مسابقات که طی روزهای هفتم و هشتم مرداد ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد به قهرمانی استان میزبان خاتمه پیدا کرد .

این مسابقات با حضور جمع کثیری ازکاراته کاران از استانهای اردبیل،آذربایجان غربی،گیلان،مازندران،گلستان،کرمان ،همدان، کردستان،تهران،قم،سیستان و بلوچستان،البرز و قزوین برگزار گردید که در پایان این مسابقات استان قزوین با کسب ۲۲مدال طلا ، ۲۴ مدال نقره و ۴۵مدال برنز مقام اول را احراز و کاپ برتر را ازآن خود کرد .استان گیلان با کسب  ۲۲مدال طلا  ، ۱۴مدال نقره و ۲۳مدال برنز مقام دوم را احراز و کاپ رتبه دومی را از آن خود کرد و استان کرمان با کسب  ۱۳مدال طلا ، ۷مدال نقره و ۲۰مدال برنز مقام سوم را احراز‌ و کاپ آن را ازآن خود نمود .

تیم شهرداری انار در قالب تیم استان کرمان با مربیگری زهرا علیزاده دو طلا توسط مهلا باقری و ریحانه کدخدایی ، یک نقره توسط مهفام بیرمی و چهار برنز توسط کوثر مرتضوی ، کوثر رضایی ، نرگس محمد میرزایی و عسل طاهرنژادکسب کرد.

رحیمی شهردار انار ضمن تبریک به مقام آوران این رشته ورزشی و جامعه ورزش شهر  عنوان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر انار  این افتخار را دارد که در موفقیت ورزشی استان و شهر  نقشی را ایفا کند و تیم های مختلف ورزشی شهرداری انار  توانسته است در لیگ های مختلف حضور پیدا کرده و مقام های قهرمانی کشوری بسیاری را به دست بیاورد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی