دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه آئین جمع‌خوانی قرآن کریم در کرمان به الگوی کشوری تبدیل شده است، گفت: انتظار می‌رود این نهضت قرآنی در سال‌های آینده در همه نقاط استان توسعه یابد

139305010951597533268553

به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی شامگاه شنبه در آئین اختتامیه جمع خوانی قرآن کریم در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان، اظهارکرد: جمع خوانی قرآن کریم برکات فراوانی برای استان داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان این اقدام قرآنی را یک حرکت عظیم نورانی دانست و در اهمیت آن با بیان روایتی از پیامبر گرامی اسلام (ص)، تصریح کرد: رسول خدا فرمودند که هر کس در ماه مبارک رمضان یک آیه قرآن تلاوت کند، ثواب ختم قرآن را در سایر ماه‌ها برده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امروز مراسم جمع خوانی قرآن کریم کرمان به الگویی برای سایر شهرهای کشور تبدیل شده است، افزود: به لطف خدا در سایر شهرهای استان نیز این حرکت نورانی با استقبال خوبی روبرو شده و امسال علاوه بر شهر بم در شهر رفسنجان نیز جمع خوانی قرآن کریم آغاز شد.

وی با بیان اینکه مراسم جمع خوانی در این دو شهر به شکل زنده پخش می‌شود،افزود: امیدواریم این نهضت قرآنی که در کرمان شروع شده در سال‌های آینده در همه نقاط استان توسعه یابد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با تشکر از عموم مردم کرمان برای حضور با شکوه و همکاری مسئولان در برگزاری آئین جمع خوانی قرآن کریم در شهر کرمان، گفت: روزانه بیش از 150 نفر برای برگزاری پخش مستقیم این مراسم در کرمان تلاش می‌کردند.

وی با بیان اینکه البته تلاوت قرآن کریم مقدمه درک عظیم مفاهیم قرآنی است، خاطرنشان کرد: معظم له در این باره می‌فرمایند: اگر کسی خیال می‌کند که بدون خواندن و تلاوت قرآن به مفاهیم آن دست پیدا می‌کند، سخت در اشتباه است.

در مراسم اختتامیه آئین جمع خوانی قرآن کریم در کرمان از 12 قاری این مراسم و برگزار کنندگان این جلسه نورانی تجلیل بعمل آمد.

منبع: تسنيم

دیدگاه کاربران

كچلومحله یکشنبه 27 جولای 2014 - 1:47 ب.ظ

احسنت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی