دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما، ظهر امروز طی مراسمی در تالار حافظ واحد کرمان و با حضور نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه و مسئولان استان کرمان از زحمات دکتر منظری توکلی ریاست واحد کرمان و دکتر طیاری ریاست واحد علوم و تحقیقات کرمان تقدیر و دکتر بابک آل طه بعنوان رییس جدید این دو واحد تلفیق […]

IMG18044697

به گزارش انارما، ظهر امروز طی مراسمی در تالار حافظ واحد کرمان و با حضور نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه و مسئولان استان کرمان از زحمات دکتر منظری توکلی ریاست واحد کرمان و دکتر طیاری ریاست واحد علوم و تحقیقات کرمان تقدیر و دکتر بابک آل طه بعنوان رییس جدید این دو واحد تلفیق شده معرفی شد.

در ابتدای این مراسم حمداله منظری منظری توکلی سرپرست سابق واحد کرمان با اشاره به پیشرفتهای واحد کرمان در زمان تصدی این پست ، تخصص و انسان‌سازی را دو وظیفه مهم دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: تربیت انسان‌های متخصص یکی از وظایف مهم دانشگاه است زیرا چرخه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره در جامعه به توسط فرهیختگان به حرکت در می‌آید.

رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز با تأکید براینکه دانشگاه‌ها باید انسان را خداگونه تربیت کنند، ادامه داد: اگر تعهد و تخصص در دانشگاه‌ها کنار یکدیگر قرار گیرد، جامعه به رشد و نمو می‌رسد.

راه اندازی شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد کرمان

امید طیاری نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته از راه‌اندازی شرکت‌ دانش بنیان در این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: 450 میلیون تومان در این شرکت ها سرمایه گذاری و جذب شده است.

وی تعداد مقالات ISI این واحد دانشگاهی را 101 مقاله عنوان نموده و اظهار داشت: تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات با دانشگاه سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

تجمیع واحدهای علوم و تحقیات و دانشگاه ضروری است

رستمی ابوسعیدی نیز با اشاره به ضرورت تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات و دانشگاه تصریح کرد: تجمیع واحدها سبب ارتقاء دانشگاه  شده است.

نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه در استان کرمان افزایش مزایای کارکنان و مدیران و همچنین صرفه جویی در هزینه ها را از مزایای دیگر این طرح عنوان نموده و ادامه داد: استفاده بهینه از اساتید و اعضای هیات علمی  از مزایای دیگر این طرح است و با همکاری وزیر محترم علوم و سایر معاونان ایشان این تجمیع به نحو احسن انجام پذیرفته است.

وی رشد 138 درصدی در مقطع کارشناسی ارشد و 470 درصدی در مقطع دکتری را از دستاوردهای دانشگاه دانست.

رستمی ابوسعیدی در پایان نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر منظری توکلی و دکتر طیاری برای دکتر آل طه آرزوی موفقیت نموده و خواستار استفاده از تجربیات این عزیزان در پستها و مدیریت کلان دانشگاه شد.

در راستای توسعه کمی و کیفی دانشگاه گام برمی داریم

بابک آل طه نیز ضمن تشکر از مهمانان و حاضران در جلسه ضمن قرائت سوگندنامه مسئولیت خود این مسئولیت جدید راتکلیف قلمداد کرد و افزود: ضمن تشکر از زحمات روسای قبلی امیدوارم بتوانم جانشین مناسبی برای این عزیزان باشم.

شایان ذکر است که دکتر بابک آل طه  پیش از این به عنوان دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به خدمت بوده است.

وی دارای تحصیلات دکترای زمین شناسی (پترولوژی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده و سوابقی از قبیل عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند، دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت هماهنگی استان کرمان را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع:خبرگزاری مهر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی