دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

سردار فضلی با اشاره به اینکه دشمن به شدت با صدور انقلاب اسلامی ایران مقابله کرد، خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران جهانی شده و به الگوی عملی مقاومت در دنیا تبدیل شده است

 

راهیان-نور-340x256

سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور،  در جلسه ستاد راهیان نور استان کرمان که با حضور رزم حسینی استاندار کرمان و سایر اعضا در استانداری کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی بویژه دانشمندان شهید، شهدای راه بیداری اسلامی و شهدای لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله کرمان، گفت: راهیان نور استمرار و ادامه راه نورانی دفاع مقدس است.
وی با اشاره به نقش رزمندگان استان کرمان در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: امروز عرصه و فرصتی برای نظام اسلامی فراهم است که کار فرهنگی انجام دهیم و استان کرمان باید اقدامات وسیع‌تری را در راهیان نور داشته باشد.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه راهیان نور انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است با اشاره به وجود جنگ نرم در کشور، گفت: اگر از ظرفیت های دفاع مقدس استفاده نشود، خسارت های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: توسعه این اردوها نیازمند همدلی و حمایت همه دستگاه های استان ها است.

سردار فضلی اردوهای راهیان نور را فرصتی طلایی دانست و گفت: دشمن با رصد هوشمندانه ما در حوزه راهیان نور از این اقدام به شدت عصبانی است.

وی تصریح کرد: راهیان نور باعث نگرانی آنها شده است زیرا حضور نسل جوان در شلمچه یادآور رشادت های رزمندگان اسلام است.

سردار فضلی با اشاره به اینکه دشمن به شدت با صدور انقلاب اسلامی ایران مقابله کرد، خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران جهانی شده و به الگوی عملی مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آثار و برکات حرکت بزرگ امام خمینی (ره) را امروز در هر کجا که نام و عنوانی از مقاومت وجود دارد، می‌بینیم افزود: اگر در غزه، سوریه، عراق و سایر کشور های دنیا مقاومتی وجود دارد، سرچشمه اش از ایران اسلامی و بویژه دفاع مقدس ایران است.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به پیروزی های مقاومت، عنوان کرد: امروز شهیدان در غزه افتخار مسلمانان جهان هستند و باعث عزت اسلام شدند.

سردار فضلی افزود: معنا و مفهوم مقاومت، دفاع از اسلام و پرچم رسول خدا (ص) است و یک عزت برای مسلمانان محسوب می‌شود.

این فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: صادر شدن انقلاب اسلامی به دیگر نقاط جهان را اینگونه می‌بینیم که با وجود آمار بالای شهدا و مجروحان در غزه و فلسطین، اما همچنان مقاومت بر زبان مردم این سرزمین جاری است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس راه سربلندی و عزت ملت ایران را هموار کرد، تصریح کرد: راهیان نور انتقال فرهنگ بلند دفاع مقدس به نسل‌هایی است که آن را ندیده‌اند به ویژه اکنون که با جنگ نرم و قصد براندازی نظام از سوی دشمنان مواجه هستیم.

منبع: بوتيا

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی