پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

به گزارش انارما، تیم ایران در حالی به مصاف حریف خود رفت که از 3 بازی گذشته 2 پیروزی برابر ایتالیا و امریکا و یک باخت مقابل فرانسه را کسب کرد و  با 5 امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار داشت . **ایران در ست اول 25 بر 24 از  بلژیک جلو افتاد تیم […]

به گزارش انارما، تیم ایران در حالی به مصاف حریف خود رفت که از 3 بازی گذشته 2 پیروزی برابر ایتالیا و امریکا و یک باخت مقابل فرانسه را کسب کرد و  با 5 امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار داشت .

**ایران در ست اول 25 بر 24 از  بلژیک جلو افتاد


تیم ایران در ابن بازی با ترکیب کامل به میدان رفت.

موسوی، غلامی، غفور، معروف، قائمی و ظریف(لیبرو) دیگر بازیکنان تیم ایران در این بازی بودند که از ابتدا در ارنج اولیه کواچ قرار گرفتند.

میرزاجانپور با وجود مصدومیتی که داشت در ترکیب اصلی قرار گرفت.

بازی بر خلاف انتظار با شروع قدرتمندانه تیم بلژیک همراه شد. این تیم در همان ابتدای کار دو امتیاز پیش افتاد و برتری 8 بر 7 را هم در وقت اول استراحت فنی این ست رقم زد.

در ادامه کار همچنان برتری میلیمتری حریف روی تابلو ثبت شد. این تیم که در خط حمله قدرتمند ظاهر شده بود در وقت دوم استراحت فنی هم 16 بر 15 پیش افتاد.

با وجود تدابیری که کواچ اتخاذ کرده بود شرایط تغییری نکرد و بلژِیک حتی 22 بر 20 از ایران پیش افتاد اما دو امتیاز متوالی که ایران گرفت کار را برابر کرد.

تلاش بازیکنان ایران در دفاع روی تور باعث شد تا در نهایت این ست را 25 بر 23 برنده شوند.

**ایران ست دوم را هم 25 بر 15 برد


در ست دوم بازیکنان ایران با شناخت کافی از نحوه بازی حریف کار را راحت‌تر پی گرفتند و 6 بر 3 پیش افتادند.

تک دفاع معروف برتری 7 بر 4 ایران را به دنبال داشت و پس از آن ایران وقت اول استراحت فنی را 8 بر 4 به نفع خود پایان برد.

دفاع خوب تیم ایران در ادامه کار برتری 16 بر 11 را در وقت دوم به دنبال داشت. تیم ایران که در سرویس هم خوب کار می‌کرد در نهایت این ست را 25 بر 15 برنده شد.

**ست سوم به سود بلژیک بود

بلژیک ست سوم را 25 بر 21 به نفع خود خاتمه داد.

بلژیکی ها بسیار تلاش می کردند در این ست بر بازی مسلط باشند.

وقتی 8-9 بلژیک جلو بود ، با تقاضای ویدئو چک ، ایران امیتاز 9-9 را گرفت.

‫ایرانی ها بعداز تایم اوت دوم دو امیتاز گرفتند و چهار امتیاز دادند وقتی اسکوربرد نتیجه 19-15 را نشان داد ، کواچ تایم گرفت تا با گوشزد نکات لازم شاگردانش در همین ست کار را تمام کنند.

اما بلژیکی ها که نمی خواستند به راحتی بازنده باشند با دفاع و اسپک امتیازشان را به 25 رساندند و سرانجام این ست با برتری بلژیک تمام شد.

**ایران در ست چهارم پیروز شد و بلژیک را پشت سر گذشت

ایران توانست امتیاز نهایی را در این ست به دست آورد که همین امتیاز باعث شد تا ایران به دور بعد صعود کند.ست چهارم با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران خاتمه یافت.

برگزیده تصاویر؛

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی