پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

به گزارش انارمه، فتح الله حسینی با اشاره به اینکه رسانه ها بایستی بتوانند بدون دغدغه های جانبی فعالیت داشته باشند، اظهار داشت: این مسئله نیازمند فضای مناسب برای رسانه ها است تا بتوانند وظیفه خبر رسانی خود را انجام دهند. وی با تاکید بر اینکه فیلترینگ سایت ها و رسانه های ارزشی قابل قبول […]

hosseini

به گزارش انارمه، فتح الله حسینی با اشاره به اینکه رسانه ها بایستی بتوانند بدون دغدغه های جانبی فعالیت داشته باشند، اظهار داشت: این مسئله نیازمند فضای مناسب برای رسانه ها است تا بتوانند وظیفه خبر رسانی خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه فیلترینگ سایت ها و رسانه های ارزشی قابل قبول نیست، گفت: متاسفانه این رویه به اطلاع رسانی مناسب به مردم از طریق رسانه های معتمد و متعهد ضربه خواهد زد.

حسینی تاکید کرد: انتظار ما این  است که با رسانه های ارزشی برخوردی مناسب صورت بگیرد زیرا این رویه قطعا فضای مناسبی به وجود نخواهد آورد.

وی گفت: خواسته ما به عنوان نمایندگان مردم این است که این رویه اصلاح شود.

گفتنی است؛ در روزهای اخیر وزارت ارشاد دولت یازدهم بدون حکم قوه قضاییه اقدام به فیلتر کردن برخی از سایت های ارزشی کرده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور در این خصوص گفته بود: وزارت ارشاد راساً نمی تواند دستور فیلتر و مسدودسازی هیچ یک از سایت های اینترنتی را صادر کند. چرا که هیچ قانونی، اختیار فیلتر و مسدودسازی نشریات الکترونیکی را به وزارت ارشاد نداده است.

منبع: مرصاد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی