دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

   به گزارش انارما، عصر روز چهارشنبه 19شهریورماه مدیرکل دفتر فنی استاندار کرمان مهندس سیدعلیخانی به همراه تعدادی از مشاورین و مهندسین راه و شهرسازی استان و کشور در محل فرمانداری شهرستان انار حاضر شدند و در جلسه ای که فرماندار ، شهردار، فرمانده پلیس راه  ،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و  اعضای شورای […]

 IMG_3939 - Copy  به گزارش انارما، عصر روز چهارشنبه 19شهریورماه مدیرکل دفتر فنی استاندار کرمان مهندس سیدعلیخانی به همراه تعدادی از مشاورین و مهندسین راه و شهرسازی استان و کشور در محل فرمانداری شهرستان انار حاضر شدند و در جلسه ای که فرماندار ، شهردار، فرمانده پلیس راه  ،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و  اعضای شورای شهر حضور داشتند از روی نقشه های کمربندی انار در مورد طرح های پیشنهادی بحث و تبادل نظر کردند.

طرح هایی برای حل مشکل کمربندی انار هم از جانب مسئولین شهرستان و هم از جانب مهندسین طراح مطرح شد که به بررسی نقاط قوت و ضعف طرح های پیشنهادی پرداخته شد.

نکته جالب در این خصوص این بود که مهندسین استانی طرح های پیشنهادی مسئولین شهرستان را رد میکردند و در مقابل مسئولین شهرستان زیر بار طرح های پیشنهادی مهندسین استانی نمیرفتند.

فرماندار، شهردار  ،رئیس اداره راه و شهرسازی و فرمانده پلیس راه شهرستان هریک به نحوی در خصوص وضعیت بشدت خطرناک کمربندی انار نکاتی را بیان کردند و هشدار دادند.

یکی از مهندسین استانی وضعیت فعلی  دوربرگردان های کمربندی انار را مطلوب خواند و گفت: هیچ مشکلی دوربرگردان های کمربندی انار از لحاظ ایمنی ندارد و تصادفات و واژگونی ها بدلیل سهل انگاری رانندگان رخ میدهد.

این صحبت با واکنش تند ملاحسینی فرمانده پلیس راه شهرستان روبه رو شد و ملاحسینی با انتقاد از وضعیت دوربرگردان ها گفت:طول جاده در دوربرگردان ها بسیار کمتر از حد مجاز است و آیا انصاف است که ما همه  تصادفات و واژگونی هایی که در کمربندی رخ میدهد و تعدادشان کم نیست را به رانندگان معطوف کنیم و آنها را مقصر بدانیم.

وی افزود: کمربندی از روز اول به این شکل نباید افتتاح میشد چرا که چندین سال است که کمربندی انار بدون حل مشکلات فنی آن مورد استفاده قرار گرفته و در این مدت خسارات بسیاری اعم از مالی و مهم تر جانی بر جای مانده است دیگر وقت آن رسیده تا این مشکل به شکل ریشه ای و دائمی حل شود.

در ادامه مسئولین به اتفاق یکدیگر در محل کمربندی حاضر شدند و از نزدیک در مورد این موضوع بر روی نقشه بحث کردند در ادامه علیرغم ارائه چندین طرح برای حل مشکل کمربندی مقرر شد،  مهندسین با بررسی مطلوب ترین طرح نتیجه کار را به اطلاع مسئولین شهرستان انار برسانند.

انارما لازم میداند از مسئولین شهرستان که هریک به نحوی شایسته از شهر انار در موضوع کمربندی دفاع کردند تشکر کند و از مسئولین میخواهد بر این موضع اتحاد و جلوگیری از پیاده شدن طرحی که در آن شهر انار نادیده گرفته شود پایدار بمانند.

IMG_3905

 

IMG_3927

IMG_3919

IMG_3934

IMG_3925

IMG_3937

IMG_3939

IMG_3945

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی