دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

    به گزارش انارما، در جلسه ای که با حضور مسئولین استانی و شهرستان در خصوص حل مشکل کمربندی انار برگزار شد علی قدیری عضو شورای شهر پس از صحبت های یکی از مسئولین استانی که قدری با زبان ناامیدی و غیرممکن خواندن حل مشکل کمربندی صحبت کرده بود گفت:دیگر چه جوابی باید به […]

 IMG_0150 - Copy   به گزارش انارما، در جلسه ای که با حضور مسئولین استانی و شهرستان در خصوص حل مشکل کمربندی انار برگزار شد علی قدیری عضو شورای شهر پس از صحبت های یکی از مسئولین استانی که قدری با زبان ناامیدی و غیرممکن خواندن حل مشکل کمربندی صحبت کرده بود گفت:دیگر چه جوابی باید به مردم بدهیم کشته شدن 7نفر در کمتر از  یکسال و بیش از 18مورد واژگونی و تصادف در کمربندی انار دیگر بس نیست آیا باید همه مردم در این مسیر قربانی شوند تا باورمان شود باید دست بکار شویم.

وی افزود:اینکه بگوییم این طرح قابل عملیاتی نیست و قضیه را ختم کنیم دیگر قابل قبول نیست، اگر این طرح شدنی نیست طرح دیگری را ارائه کنید .چگونه است که همین طرح هایی که شما از غیرعملیاتی بودن آنها در کمربندی انار صحبت میکنید به همین شکل در شهرهای بزرگ مانند تهران عملیاتی شده اند، پس ببینید ناتوانی و سهل انگاری خود در ارائه خدمت را به حساب غیرممکن بودن طرح ها نگذاریم.

قدیری تصریح کرد:95 درصد مردم انار به شکل مستقیم و غیر مستقیم با کمربندی انار در ارتباطند و اینکه ما بیاییم حقوق بیش از 30هزار شهروند را نادیده بگیریم کاردرستی نیست.

عضو شورای شهر در پایان خاطر نشان کرد: مطمئین باشید که اگر دولت دست از این طرح بکشد مردم انار در کوتاه ترین زمان ممکن به هرشکلی که هست مشکل کمربندی را حل میکنند و حتی اگر شده آن را مسدود میکنند اما نمیگذارند که بیش از این خسارات بر مردم تحمیل شود.

 

دیدگاه کاربران

م-ا پنج‌شنبه 11 سپتامبر 2014 - 1:15 ب.ظ

دمت گرم علی آقا

نام و نام خانوادگی شنبه 13 سپتامبر 2014 - 7:26 ب.ظ

با داد و قال کردن اگر درست می شد تا حالا درست شده بود هر کاری راهی دارد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی